Kirchberg - Hollerbach

Dit onderwerp gaat over de bestemming Kirchberg

Heb even een vraagje,

Heeft iemand enig idee hoeveel tijd het kost om van Kirchberg naar Hollerbach te skiën?

Ben benieuwd.

Gr

Ben er een paar jaar geleden geweest weet nog wel dat het te doen was heen en terug maar weet niet meer precies hoelang

Nee oke, maar het is dus te doen.
Leek me een keer leuk om van dorp naar dorp te skien dus dat gaat wel goed komen!
Dank je!

Ik ken hem alleen andersom (wij zitten in Hollersbach) maar is prima te doen.
Ik ben soieso fan van dit soort dag tripjes. Skies onder, aan de andere kant van het gebied lunchen en weer terug.
Ga hem dit jaar ook zeker weer doen.

Oke top, bedankt voor je reactie. Ik weet genoeg.
Gaat goed komen eind februari :D

Trek er wel een daG VOOR UIT, HEEN GAAT VRIJ SNEL, MAAR TERUG HEB JE ZO’N 8 LIFTEN NODIG, DENK AAN DE SLUITINGSTIJD VAN DE 3S LIFT.

Als je zorgt dat je de pengelstein aan het eind van de dag plant, dan ben je zo bij de 3s,

van de 3s verder skien duurt lang, maar daar passen ze de liften wel op aan.

Tijd genoeg, als je op tijd bent en een beetje door kan skien kun je vanaf Kirchberg om 11u a half 12 al in Hollersbach zitten… (zit aan die afdaling een erg goed restaurant)

Vorig jaar hebben we het presteerd om rond half 3 in Westendorf te zijn… Terug vanuit Hollersbach met tussendoor nog de afdaling naar Pass Thurn.

Tijd genoeg!

Tijd zat ja voor terug moet je alleen op tijd komen bij de 3S en Silberstube want met de nieuw zweitausender gaat het nog sneller.

Plaats een reactie