Sportbril op sterkte voor kinderen

Ik ben op zoek naar het volgende probleem, een skiende dochter met een bril.

Nu overweeg ik een Bollé skibril te kopen met een inzet stukje. Nadeel daavan vind ik dat ze dan altijd een skibril op moet, ook als het mooi weer is.
Lenzen vind ik voor haar geen optie.

Ik zit ook te kijken naar een sportbril met een inzetstukje, net als deze

null

maar dan voor kinderen.

Heeft er iemand een tip waar ik zoiets voor kinderen kan kopen?

Alvast bedankt!

Ook bij mooi weer is een skibril nodig lijkt me. Ik heb er in ieder geval altijd een op. Verschil zit hem in de kleur/bescherming van de glazen bij verschilende weersomstandigheden. Bij mijn Adidas bril met inzetstukje kan ik lenzen wisselen.

Ik heb een dergelijke bril voor mezelf bij de opticien gekocht. Maar voor een kind wordt dat wel een duur grapje, want bij een kind kan de sterkte van de glazen ieder jaar sterk verschillen. Mijn dochter krijgt ieder jaar een nieuwe 'gewone’bril, maar met de skibril modderen we nog maar even aan, tot de sterkte van haar glazen stabiel is.

Heb in Oostenrijk een sneeuwbril gekocht waar uitsparingen voor de normale bril ingemaakt zijn.
Dus ik ski met mijn gewone bril op en de sneeuwbril past hier keurig overheen. Prijs is nagenoeg gelijk aan een normale sneeuwbril.

@Evira
Die hebben we gezien.
Mijn dochter van 10 geeft aan dat ze liever een gewone zonnebril heeft bij mooi weer dan de hele dag met zo’n goggle op te lopen.

We hebben deze nu besteld
http://www.kindersportbril.nl/en/tifosi-scout-red.html…

en laten daar lenzen op sterkte in zetten. Totale prijs EUR130,-

Misschien een idee voor later een skihelm met vizier dan kan ze altijd haar eigen bril ophouden.

Ik ben ook brildragend, en had ook steeds een kijk probleem.

Als het bewolkt is of sneeuwt, draag mijn gewone ( variofocus) bril met een skibril voor bril dragend. en als het mooi weer is een zonnebril op sterkte

Ik had een zonnebril op sterkte, maar heb vorig jaar bij DA een bril met leesgedeelte gekocht,ik weet de prijs niet meer precies maar volgens mij ongeveer 80 euro,zonder leesgedeelte is hij aanzienlijk goedkoper. Nou weet ik niet of ze ook voor kinderen monturen hebben.

Als je een goggle ( voor brildragend) voor haar koopt, koop er dan een met gele of oranje glazen, dan blijf ze diepte zien.

Ik bedoel bij de DA een zonnebril variofocus, ongeveer 80 euro.

Plaats een reactie