Ski spullen van de lidl

Voor de voordeelzoekers, vanaf 15-10 heeft de lidl weer wintersportspulletjes !

En in Duitsland nu al, en nog wat goedkoper dan in Nederland ook.

Ga er geen apart topic voor maken, maar bij de Dirk http://www.dirk.nl head thermospullen voor een prikkie!
(4,99)

Op dit moment heeft Lidl weer veel wintersportspullen.

Zelf een skibroek (20 eur), thermo ondergoed(26 eur) en skibril gehaald (6 euro)

De actie is al vanaf Zaterdag denk ik en daarom niet meer op de site te vinden. Maar zowel in Delft als in Huizen waren er nog zat spullen te vinden.

Het is algemeen bekend, maar wil het toch even zeggen. Ben afgelopen winter ook maar eens overgestapt van goedkoop thermo spul van de Hema naar duurder ondergoed. Maar dat het verschil zo ongelofelijk groot zou zijn, had ik niet verwacht. Zelfs laat in het seizoen (april) met een goeie temperatuur, kwam ik eens niet zeiknat beneden ;)

Bij de skitest hebben we er overigens ook een item over geschoten:

Ik heb dus ook jaren in Hema ondergoed geboard, maar wil nu echt nooit meer terug!

Ik ben het niet met je eens Rene. Ik heb bij m’n ouders thuis wat thermokleding meegenomen, maar daar ligt altijd alles op de grote hoop. Of het nu Craft, Lidl, Hema, Decathlon of Canterburry is, ik heb het altijd vrijwel even warm en kom even ‘nat’ beneden. En ik kijk nu niet eens meer welk merk ik aantrek.

Wie nooit valt zal niet weten waar z´n grens ligt.

@FrankW Wat draag je boven je thermokleding? De 1e laag kan nog zo goed zijn, als je daarboven als tweede laag een, bij wijze van spreken, vuilniszak draagt helpt het natuurlijk niets.
En probeer anders eens een 1e laag van merinowol.

to ski or not to ski, thats no question

Wat Simon zegt, luisteren even goed bij het stuk van de 2e laag in het filmpje wat ik postte. Hier kan je probleem al inzitten ;)

En om heel eerlijk te zijn plaats ik Lidl Hema en Canterburry allemaal in het zelfde hoekje, waarbij Craft er net ietsjes boven uit stijgd.

Pannenkoek; een castrerende discus die door een agrarische autochtoon tussen je benen geramd wordt

@Simon., wat ik draag zie je hiernaast, maar @FrankW zelf zal je over zijn kleding informeren.

Met het verwijzen naar namen heb ik ook vaak problemen, leestekens en dergelijke (en waarschijnlijk ook een hoofdletter) pakt de verwijzing niet. Dat kun je alleen oplossen door je bericht te editen en te zorgen dat de verwijsnaam voor haakje-schrap-mention-haakje aaneengesloten staat.

2024 Met kleinkinderen, weer gebonden aan het hoogseizoen €€€

Dit bericht is ouder dan 30 minuten. Je kan het niet meer bewerken. helaas :p

to ski or not to ski, thats no question

Alles wat niet merino is, heeft bij mij het vuilniszak-effect. Ik wil nooit meer iets anders. Bij Bever is nu dacht ik een aanbieding van Icebreaker Merino-shirts met lange mouwen.
http://www.bever.nl/index.cfm?fuseaction=products.list&q…

@FrankW Wat draag je boven je thermokleding? De 1e laag kan nog zo goed zijn, als je daarboven als tweede laag een, bij wijze van spreken, vuilniszak draagt helpt het natuurlijk niets.
En probeer anders eens een 1e laag van merinowol.

Simon. op 14 okt. 2013 14:27

Ik was eigenlijk niet aan het klagen, ik vond het allemaal wel prima. Dat ik weinig verschil merk is op zich juist positief, want ik heb er geen problemen mee. Ik draag afhankelijk van de temperatuur er een fleece en een skijack of een softshell overheen. Meestal eigenlijk alleen een jack.

Wie nooit valt zal niet weten waar z´n grens ligt.

Gisteren 2 skibrillen gekocht bij de Lidl (8,99 ps).

Er waren 2 of 3 modellen, waarvan de buitenmaten ongeveer gelijk zijn, maar de schuimrubber rand is bij de bril die ik heb wat smaller dan bij de anderen, waardoor de bril nog net over mijn eigen bril past.

Eerste indruk is goed. Je ziet/voelt wel dat het geen bril is van 100euro, maar voor de prijs is het een hele prima bril. de lens voelt stevig aan, en is spherisch. Het elastiek is een beetje slap, maar blijft wel goed zitten.
Ik heb een bril met een oranje lens voor bewolkt weer, en een grijze spiegelende voor zonnig weer. De brillen zien er uit alsof de lenzen te verwisselen zijn, maar dat is in de praktijk niet zo, of iig niet eenvoudig.

Enige echte minpunt is dat de filialen waar ik ben geweest elk hooguit 10 brillen had liggen, waarvan het model dat ik wilde meestal in een lelijke wit-blauw combinatie. Uiteindelijk na 4 filialen de enige volledig witte en zwarte die ik kon vinden gekocht.

Mijn eerste wintersport is pas in januari, dus het is nog even afwachten hoe ze het in de sneeuw doen.

Mijn man heeft ook diezelfde twee brillen daar gekocht en een helm. Het is al heel wat dat ik hem er toe heb kunnen bewegen om een helm te kopen maar hij wilde persé iets goedkoops(zonde van het geld…of zo iets). Hij vindt de brillen en de helm goed zitten. Ik heb ze ook even uitgeprobeerd en moet zeggen dat het mee valt voor die prijs.
Buiten de prijs om … ik vind de helm erg zwaar in vergelijking met mijn met lucht verstelbare Salomon helm. De brillen zitten wel goed maar zijn te groot voor mij. Wat me wel opviel en irriteerde was, dat het net leek of er een soort mist over de lenzen lag. Zowel bij de oranje als bij de grijze. Bij mijn K2-bril lijkt de lens veel helderer. Zo zie je maar weer, mijn man is heel tevreden met de Lidl spullen en ik zou er niet aan moeten denken en ben erg blij met mijn eigen(helaas wel dure) helm en bril.

Helm en Brillen bevielen me niet, helm te zwaar lelijk en oncomfortabel… bril te donker, mist contrasten etc gewoon een belabberde lens. Heb later een Oakley gekocht werkelijk geweldig zicht.

voor de rest: Thermo, softshell, handschoenen, sokken allemaal prima spul!

Plaats een reactie