Prins Friso onder lawine?

Als ik hier iets plaats dan is het alleen uit oogpunt van de toekomst. Schuldvraag vind ik niet echt belangrijk, er moet van geleerd worden. Mensen worden helaas steeds gemakkelijker en gaan ervan uit dat anderen (pistedienst) hun waarschuwen als het erop aankomt. Dit zal in deze situatie niet aan de orde zijn maar het kan goed zijn omdat mee te nemen.

Bovenstaande komt me bekend voor. Dus beter letten op de personen die aan het elastiek hangen wanneer bepaalde tochten gemaakt moeten worden.

Bovenstaande deed me ook denken aan de BOB. Wat doe je met die dronken maat die zijn gordel niet om wil doen?

Wat me trouwens ook opvalt is dat de meeste leden van het koninklijk huis geen helm dragen. Ook onze kroonprins niet… Hij mag niet zelf auto rijden, maar wel zonder helm skiën…
Hopelijk komt Friso er weer helemaal bovenop.

Wie zegt dat Willem niet zelf mag auto rijden??

@ Carina Ik las dat Friso in ieder geval wél een helm droeg? Of had je het puur over familieleden?

http://www.depers.nl/binnenland/631550/Friso-droeg-helm.html…

Serfaus

Vandaag bekend geworden dat hij aan de gevolgen van de lawine en complicaties bij de behandeling hiervan alsnog is overleden.

Mijn medeleven gaan uit naar de nabestaanden.

The mountains shall bring peace to the people

Inderdaad, ik las het ook zonet op een online nieuwsflits. Sad story… :-/

Blogger, skiër, Belg & Tirol-fan!

Hoor de het op de radio, mijn medeleven gaat ook uit naar de nabestasnden.

#ProudToBePartOfLesWintersportérs

Misschien is het beter zo?! Nu kunnen ze het wel afsluiten. Een comatomisch kasplantje is ook geen leven. Hoe erg en verdrietig het ook is!

The mountains shall bring peace to the people

RIP

RIP

Hoe naar ook, misschien is dit wel beter voor iedereen…

Plaats een reactie