helikopter skien georgie

hallo wintersporters ,
krijg jij ook alijd claustrofobische neigingen op de skipiste of ben je altijd off piste te vinden ?
en ben je op zoek naar een nieuwe uitdaging en naar meters diepe poedersneeuw ?
na jaren buiten de pistes te skien geloof ik het wel , en wil ik me grenzen verleggen door te gaan heli skien . het kan nu in georgie ! een ticket kost slechts 430 euro en 1 dag heli skien kost rond de 350 euro dat is betaalbaar vergeleken met de aanbieders in canada etc waar je rond de 5000 euro betaald . ik wil dit graag gaan doen , dit is niet voor iedereen weggelegd , vanwege de moeilijkheids graad. kan jij dit wel en is dit ook jou droom net als die van mij ? laat me het dan weten en wie weet glijden wij door meters poedersneeuw heen aankomende seizoen . zelf ben ik een fanatiek skier die iets meer zoekt dan de doorsnee pistes in de alpen.
jij ook ? neem dan contact met me op .
gr albert(o) (tomba)

@albert In denk dat je de prijzen voor heli-skiën in canada verkeerd hebt geïnterpreteerd. € 5000,- euro betaal je als je een hele week gaat. Heli-skiën is trouwens ook off-piste, dus ik ben zoekende welke uitdaging je dan bedoeld? Oneerbiedig gezegd: Heli-skiën is voor mensen die de berg niet willen beklimmen (en dat lijkt mij nou juist een uitdaging). Buiten de informatie over prijzen ben ik benieuwd of bij de prijs ook een gids is inbegrepen. Ik wil je oproep niet bombarderen, maar meer informatie is gewenst. Zeker als je met dit soort initiatieven komt.

When life gets too complicated.... SKI

Hallo Albert,

Pielenz Sports gaat 17.01 tot en met 25.10 Freeriden in Whistler (Canada). Met de mogelijkheid om te gaan heli skiën!
Schrijf even een mailtje naar info@pielenzsports.com

hej Albert!

Georgie lijkt me helemaal te gek! Het is dat ik een arme student ben anders zou ik zeker met je meegaan! Ik ga nu lekker 4 weken lesgeven. Je kan ook alleen gaan, als je daar bent ga je toch met een groep super goede skiërs en ontmoet je juist mensen! Trek lekker je eigen plan!!

Viel Spass!

Groetjes, Heleen

Plaats een reactie