Voetbaltopic

Ik hou het liever gewoon bij de feiten. In beide gevallen is er niets verbeterd. En dat is, ik zeg het maar even, ook gebruikelijk.

@DSVier : wel on-topic blijven he… Ik heb me laten vertellen dat er van voetbal gisterenavond in A’dam niet veel te zien was :-P.

(behalve voor de IJslanders misschien ;-) )

Ik heb me wel vermaakt anders gisteren, zat in de tribune bij onze eigen Rode Duivels en moest toch even een traantje wegpinken toen er op mijn GSM kwam dat het 0-1 werd voor de IJslanders :D

Blogger, skiër, Belg & Tirol-fan!

Advies gevraagd van Belgen: hoe kom je een EK door waar je eigen land niet aan meedoet? Jullie hebben genoeg ervaring ;)

❄️

De bergen in zonder tv :P. Al ben ik gelukkig geen Belg

Echt waar, wat een stelletje droeftoeters! Optiefen met die blind. Maar ja, realistisch is het wel. Met een Bruma, Tete of Riedewald kom je er ook niet…die kenne er echt geen hout van

Not all who wander are lost

Voetballen kunnen ze wel, vind het meer aan de instelling liggen. Er wordt veeeeeel te slap gespeeld! Met het mes tussen de tanden vol erop had je zo kunnen winnen van dit Tsjechië. Misschien zou een buitenlandse bondscoach is een frisse wind kunnen laten waaien.

We staan eerste op de FIFA-ranking, mogen naar het EK in Frankrijk als reekshoofd en spelen eerste in onze groep! Topprestatie! :D

Gelukkig Oranje gaat niet naar het EK, het slappe spel, geen tempo en dat tikkie terug, om, moedeloos van te worden. Het 4-3-3 systeem werkt niet meer, tijd voor eennieuw systeem en daar heeft men zeker tot ca september volgend jaar de tijd om over na te denken.

Het baltempo is veel te laag, er is geen creativiteit.

Voor onze zuiderburen gefeliciteerd met het behalen van de EK en natuurlijk de eerste plaats, ik kijk met smart af hoever de Rode Duivels gaan komen.

Hoop ver.

Mooi voor het Nederlands voetbal dat PSV (met nog tien minuten te gaan) doorgaat in de CL!

Carnas on Tour

Mooi voor het Nederlands voetbal dat PSV (met nog tien minuten te gaan) doorgaat in de CL!

Svennoo op 8 dec 2015 22:23

Bizar avondje, maar volkomen terecht PSV door.

Schitterende avond, helaas moet ik donderdag mijn club nog ten onder zien gaan…

❄️

Schitterende avond, helaas moet ik donderdag mijn club nog ten onder zien gaan…

David23 op 8 dec 2015 22:45

AZ?

Certified ski-boy, glijbewijs

Schitterende avond, helaas moet ik donderdag mijn club nog ten onder zien gaan…

David23 op 8 dec 2015 22:45

AZ?

Jorian op 9 dec 2015 11:59

Nee, Ajax.ik zie het niet meer goed komen…

❄️

Maar dat was al algemeen bekend ;)

Ik hoop puur voor het Nederlands voetbal dat dondag nog veel punten behaald kunnen worden.

Carnas on Tour

vind ik iets anders dan ‘ten onder gaan’, als je zelf wint ga je altijd met een opgeheven hoofd uit de EL

Certified ski-boy, glijbewijs

Maar dat was al algemeen bekend ;)

Ik hoop puur voor het Nederlands voetbal dat dondag nog veel punten behaald kunnen worden.

Svennoo op 9 dec 2015 13:13

Turkije en Zwitserland staan te kloppen aan de deur om jullie plaatsje in te palmen…

Plaats een reactie