Wielrentopic

kan je ergens de ronde van het baskenland live volgen?

als mijn gedachten daar zijn, maar ik ben hier, waar ben ik dan?

Eurosport ;)

Spartacus maakte het ontzettend mooi af in de RVV. Aankomend weekend is Roubaix toch? Kijken of hij het trucje dan kan herhalen!

Mr. Slow

Mooieoverwinning weer van wouter poels en tj slagter 4e en mollema 5e 3 nederlanders in dt top 5 van een bergrit

Jaja Wat een rit weer vandaag eindelijk die lang verwachte nederlandse klassiekeroverwining en wat voor een mooi gedaan door niki terpstra.
Deze talentvolle lichting wielrenners gaat eindelijk oogsten.
Dat was al een beste poos geleden servais knaven 2001

de hel van het noorden was weer een schitterende rit, waar de belkins zich goed lieten zien, de gevestigde orde zat volop voorin, en een nederlander gaat solo over de streep en wint op magnifieke wijzen parijs roubaix.

het verbaasd mij trouwens wel dat sinds rabobank heeft besloten op te houden met sponsoren en nu het belkin heet de ploeg zich tig keer beter presenteert, betere prestaties neerzet, en de renners zichtbaar zijn in het peleton, omdat ze nu "clean" zijn en toen absoluut niet kan er maar een conclusie zijn zonder doping rijd je duidelijk veel beter

als mijn gedachten daar zijn, maar ik ben hier, waar ben ik dan?

Gaan er hier nog mensen meedoen aan de classico borreti op 3mei?

als mijn gedachten daar zijn, maar ik ben hier, waar ben ik dan?

Op dit moment bij de voorinschrijving / ophalen goederen voor de classico borreti, ze zijn hier lichtelijk gestrest omdat de wielershirts niet geleverd zijn. Ik wist dat mensen onvriendelijk kunnen worden als ze stressen maar deze zijn wel heel " chagrijnig " en dat na een half uur al :p

als mijn gedachten daar zijn, maar ik ben hier, waar ben ik dan?

Schitterende beelden van de gavia en stelvio tijdens de giro
Het wintersport ggevoel komt helemaal terug

als mijn gedachten daar zijn, maar ik ben hier, waar ben ik dan?

Mooi klimmen zijn dat he! @Birdheart heb jij daar wel eens gefietst?

Click. Click. Peace

@Rogier tot mijn spijt nog niet maar ga dat zeker nog eens doen
wel al gesnowboard in het gebied

als mijn gedachten daar zijn, maar ik ben hier, waar ben ik dan?

Als je daar in de buurt bent moet je zeker ook de mortirolo eens doen! Nog harder als je het mij vraagt. http://www.klimtijd.nl/beklimming/mortirolo

Click. Click. Peace

Op de achtergrond via spora toch mee aan het volgen … gaat het sneeuwen of niet bovenop de Stelvio :) ?

En ik kan het hier helemaal niet zien in Frankrijk, zelfs Eurosport heeft het alleen maar over Roland Garros, jammer…

Click. Click. Peace

Op twitter te zien krijgen de mannen wel een ‘poederafdaling’… In ieder geval verse sneeuw.

Click. Click. Peace

Ze fietsen nu in de sneeuw de Stelvio op, ben heel benieuwd hoe het boven is!

Let it snow

@Jurrianvanloo halfuur geleden sneeuwde het hard op de beelden
@Rogier kan je geen sporza of België 1 ontvangen ?

als mijn gedachten daar zijn, maar ik ben hier, waar ben ik dan?

Bluh ze gaan de afdaling neutraliseren :(
Stomme jury

als mijn gedachten daar zijn, maar ik ben hier, waar ben ik dan?

Goh, wat krijg ik ineens zin om te skiën!!

Let it snow

@Birdheart dat lijkt me heel verstandig, niemand zit op doden te wachten… EN nee Sporza en België 1 heb ik hier in de hoge bergen helaas niet. Nou ja… Werk ik meer ;-)

Click. Click. Peace

procyclinglive.com heeft altijd mooie streams. Ik moet en zal altijd de koers zien ook als ik in het buitenland ben ;)

@Rogier mee eens heb liever ook geen doden maar nu zorgde het tijdens de rit voor veel verwarring. Gelukkig ging het niet door.
En ik ben toch echt meer van dat iedereen voor zichzelf moet bepalen hoever die gene wil gaan in een afdaling, mijn persoonlijke ervaring met afdalen is dat als een ander jou tempo bepaald meer kans op vallen is dan wanneer je het zelf bepaald

als mijn gedachten daar zijn, maar ik ben hier, waar ben ik dan?

Vond het een prachtige rit om thuis vanaf de bank te bekijken. Heb zelf de stelvio gereden (op de motor) en moest toen in de stromende regen naar beneden. Is een avontuur opzich hoor.
Vind dat de renners voor zichzelf moeten bepalen met welk risico ze een berg af rijden. Straks mag er enkel tussen de 20-25 graden en bij droog weer gekoerst worden. Zolang er geen sneeuw op de weg ligt gewoon rijden met die hap. En eenmaal beneden scheen de zon weer en was iedereen het al weer vergeten.

Btw. een meer dan goede prestatie van Wilco Kelderman. Daar gaan we (hopelijk) nog veel mooie dingen van zien.

Übung macht den meister!!!

Idd mooie rit genoten van de eerste tot en met de laatste kilometer:)
Kelderman binnen een minuut van plaats 3
als hij weer zo sterk is als in zijn eerste tijdrit gaat hij misschien dit jaar al op het podium eindigen

als mijn gedachten daar zijn, maar ik ben hier, waar ben ik dan?

ze bepalen niet helemaal zelf hoe hard ze naar beneden gaan. Als degene die een plek voor je in het klassement staat harder daalt dan jij dan weet je zeker dat je ploegleider jouw hele oor vol schreeuwt om er voor te zorgen dat je harder gaat niet in de laatste plaats omdat een sponsor resultaten wil.

daarnaast zijn die gasten na 4-5 haarspeldbochten helemaal verkleumd waardoor je vierkant die bochten in gaat. ga je dan boven je macht rijden vanwege bovenstaande redenen dan heb je zomaar kans dat je een haarspeldje mist en dat zorgt op de stelvio dat je mooi oscar pereiro sio stijl alles in je lichaam breekt omdat je 20 meter lager op het wegdek van de volgende bocht terecht komt.

wielrenners zijn ook maar mensen

wielrenners zijn ook maar mensen

Remmie op 28 mei 2014 10:45

Die dagelijks bewijzen dat het misschien wel de hardste sportmensen ter wereld zijn. Ik denk dat we gewoon al genoeg van ze vragen. Vooral belachelijk de onduidelijkheid over de neutralisatie. Italiaanse slag?

Click. Click. Peace

absoluut! Overigens neutralisatie niet eens een slecht idee maar wel echt slecht uigevoerd

Het heeft wel mooie plaatjes opgeleverd:

null

Bron: https://www.flickr.com/photos/smashred/sets/7215764483428978…

Geek, Snowboarder, iPhone developer

Vanmiddag: de apotheose in de Giro!

❄️

Met een stel … van supporters die het feestje verzieken, vooral ten opzichte van die Bongiorno!

❄️

Plaats een reactie