Nieuwe liften 2013-2014

Tja ze konden wel wat beter nadenken … ik verwijt hen niks maar normaal gezien ging de lift nu zaterdag open gaan zodat deze in de kerstvakantie door de touristen in gebruik kon genomen worden , dan moest alles volgens plan verlopen . Ik vind dat ze de opening één of 2 weken vroeger konden gepland hadden dan kon het nog met 1 of 2 weken uitgesteld worden door slechte omstandigheden .

Edit: never mind.

ja 18 januari , ik wil alleen maar zeggen dat de openingsdatum niet goed gepland was als ze de lift zaterdag wouden openen , gelijk lars5 al zei een slechte planning van het bedrijf die de opdracht uitvoert

Even gekeken en hier een berichtje van 22 november. Mijn frans is slecht, maar ik begrijp hieruit dat ze door de slechte condities in de lente en de vroege sneeuwval deze winter vertraging hebben opgelopen (correct me if i’m wrong). Wellicht dat iemand het even kan vertalen. Er zit ook een interview bij met de mensen die erover gaan, maar ook daar is mijn frans echt te slecht voor ;) maar wellicht dat je daar een goede verklaring in kunt vinden voor de latere opening. Zwitsers zijn over het algemeen nogal precies dus een slechte planning durf ik te betwijfelen ;)

http://www.canal9.ch/television-valaisanne/emissions/l-info-…

@Menno dank :)

Ja , bedankt voor de informatie maar deze had ik al allemaal doorgenomen . Ik vind het niet zo erg , in Zinal valt zelf ook nog van alles te doen , maar eerder spijtig het is een mooi project en ik zal de lift misschien nooit kunnen gebruiken .

Zou iemand mij misschien kunnen helpen hoe lang je er met de skibus over doet om van Zinal naar Grimentz te gaan ?

@ frederik. Met de bus duurt het zowat een kwartier om van Zinal in Grimentz te geraken en omgekeer.

@luk , bedankt

Plaats een reactie