Ik zoek een heel goedkoop pension of gasthof in Oostenrijk

Hallo,

Ik zoek voor de kerstvakantie voor 5 dagen een heel goedkoop onderkomen het liefst in de buurt van Solden of Ischgl maar ook andere gebieden zijn goed. Hebben jullie tips ???

Heel goedkoop, Solden/Ischgl en kerstvakantie gaan vaak niet samen…

Maar misschien kan je het eens proberen via http://www.interhome.nl

Dat wil ik ook!..

Maar ff serieus, kijk op interhome/interchalet/belvilla etc etc… En ik denk dat de gebieden die je aangeeft icm heel goedkoop moeilijk gaat worden. Tenzij je er ver van af zit maar dat zal ook wel weer niet de bedoeling zijn…

gastof hirschen kappl

Pension Hofer in Kaprun. Eenvoudig,met zeervriendelijke gastvrouw en top gebied in de omgeving.

http://www.pension-hofer.at

www.wausclothing.com THE BRAND FOR BOARDERS

Wat vind je goedkoop?

@Gast369
onder de 200 euro

Dat is inderdaad wel heel goedkoop. Daar kan ik niks bij verzinnen.

Ik kan niet meer bedenken dan de wintercamping in Sölden…

Check de lokale vvv sites en ga net even een dorpje naast Solden of Ischgl zitten. Pak je 's morgen en 's middags ff een klein ritje skibus of de auto. Dan gok ik dat je aardig in de buurt kan komen van je budget. Succes!

Aequilater Nubila

Onder de 200 ga je niet redden… in die periode, misschien kan je het proberen met een zimmer frei iets maar een hotel of apartement bij een reisorganisatie in die periode lukt je echt niet!

Harteljk dank voor de reacties ! Wie nog meer weet laat het graag horen!

Gewoon zelf zoeken via de site van het desbetreffende dorp! Dan kan je best wel eens goedkope pensions tegen komen.

Ik denk echter wel dat de door jou gewenste combinatie (ischgl / Solden, kerst en dan nog deze prijs…) zoeken is naar een speld in een hooiberg, of zelfs onmogelijk.

Op korte afstand van Ischgl vind je See waar je heel voordelig verblijft in de hotel van clubdorf.at. Eigen bus brengt je naar Ischgl en voor de minder ervaren skiers is See ook een prima gebied.

probeer eens via de plaaselijke vvv… (via internet) dan kun je je wensen invullen… en dan reageren de mensen die verhuren met een prijs… Vorig jaar zaten wij in dec (niet met kerst) voor € 225,00 met zijn 2e een week in kappl.

Waarom moet je je kerst in Oostenrijk vieren als je nauwelijks budget hebt. Je maakt jezelf (of je kinderen) zo wel blij met een dooie mus. Want
a: kerstvakantie in het buitenland uberhaupt is gewoon duur
b: denk aan wat je vooraf allemaal moet aanschaffen,
c: paspoorten,
d: brandstofverbruik of ticket p.p.,
d: wat je nog gaat uitgeven aldaar. Ik neem aan dat jullie met kerst uit eten gaan?
e: vergeet niet dat je voor heen- en terug een vignet bij de ANWB moet kopen anders kom je de grens niet over.
f: Dan heb je nog de tolwegen.
Tja dan snap ik waarom je naar een verblijf beneden €200 zoekt en dat voor 5 dagen?..succes met het zoeken…

Gast 096, wij hebben prachtige herinneringen aan onze vakantie in het verre verleden. We gingen met kerst en hadden heel weinig te besteden. We vonden onderdak 6 km buiten het skigebied en zaten daar op een boerderij voor heel weinig geld. Het was heel oud en heel eenvoudig, maar wel schoon. We wilden juist een goedkoop onderkomen omdat we ook nog geld over wilden houden om uit eten te gaan. Het was een sport om een goedkope manier te vinden om ergens te eten. Van die vakantie heb ik genoten en heb er prachtige herinneringen aan. Met zo’n “dooie mus” mogen ze mij ieder jaar blij maken.

Vaak zoek ik gewoon op google maps in de omgeving waar ik heen wil. Als je dan zoekt op pension dan kom je vanalles tegen van duur naar goedkoop. Vaak vind je deze niet via boekingsites. Moet wel iets te vinden zijn buiten dorp Sölden zelf. Veel succes!

in solden aan de piste: http://www.soelden.at/almhof wij hebben er voor maart geboekt. ze staan ook op booking.com

oh zie nu pas dat je onder de 200 euro zoekt. Dat is wel heel goedkoop. Dacht met 700euro voor een appartement aan de piste in Solden al erg goedkoop uit te zijn.

Kato

surf naar wintertrex en je vindt zeker een goedkoop verblijf en skipas

Betaal zelf in Waldhof, 1,5 km buiten ischgl in de nieuwjaars week 275 pp op een 3 persoonskamer.
Dat vond ik al een koopje in die periode in dat gebied!

Heb in pfunds 15 km v samnaun 3 n b&b geboekt voor 4 pers. Totaalprijs 380 euro. Via booking.com. in de skigebieden zelf vind ik niets voor korte periode ofwel is het onbetaalbaar.

Tuurlijk kan dat wel, 5 dagen / 4 nachten voor 200€. Ook in Sölden en Ischgl. Mocht je nog niks gevonden hebben stuur me dan even een PM met de juiste data en aantal personen, dan vraag ik hier in Sölden wel wat er nog vrij is.

Skiën. What else.

Tuurlijk kan dat wel, 5 dagen / 4 nachten voor 200€. Ook in Sölden en Ischgl. Mocht je nog niks gevonden hebben stuur me dan even een PM met de juiste data en aantal personen, dan vraag ik hier in Sölden wel wat er nog vrij is.

John Sölden op 9 nov. 2012 07:45

John,

weet je nog iets voor ons? wij zijn op zoek voor ongeveer 14p naar een adres pension of chalet voor een weekendski. 1e 2e of 3e weekend in maart.

al vast bedankt!

groet,

Stefan Bastiaansen

@ Stefan. Helaas, 14 in 1 huis hebben we niet meer vrij, wel 8 in 1 huis en 4 in een ander huis met aankomst 15 maart en vertrek 18 maart…

Skiën. What else.

Hoi John,

En dan degene die het meeste zijn gevallen voor straf buiten ;-) of mogen we een luchtbedje meenemen?
Het klinkt wel goed in ieder geval… zou je me wat meer informatie willen sturen? oja en is het nog sneeuwzeker in die tijd?

Ik zag dat je skileraar was/bent? zou je me wat info en prijzen willen mailen naar s. bastiaansen@bestperformance.nl?

Al vast bedankt!

Groetjes,

Stefan

ik heb voor 25 euro per nacht geslapen in de Solden met de kerstvakantie . Ontbijt inbegrepen 150m van de skibus af bevind zich in Kaisers. Ik zeg niet snel dat iets goed is en schoon maar hier kan ik echt geen commentaar over ik kan het aanraden voor de budgetwintersporters. 10 minuten lopen van de lift als er geen bussen meer rijden! Prantl Christoph is de naam!

ik heb voor 25 euro per nacht geslapen in Solden met de kerstvakantie . Ontbijt inbegrepen 150m van de skibus af bevind zich in Kaisers. Ik zeg niet snel dat iets goed is en schoon maar hier kan ik echt geen commentaar over geven ik kan het aanraden voor de budgetwintersporters. 10 minuten lopen van de lift als er geen bussen meer rijden! Prantl Christoph is de naam!

Gast465 op 7 jan. 2013 18:48

Email ons naar info@appartementen-piesendorf.nl. Een appartement voor 4 personen voor EUR 250 per week.

Haus Gassner in Niedernsill

Plaats een reactie