Winterberg versus Willingen

Dit onderwerp gaat over de bestemming Willingen - Ettelsberg

Weer iemand of dit ook leuke gebieden zijn voor met kleine kinderen? En zo ja wat is het leukst? Dank.

Wat is mooier willigen of winterverblijf? Ik vindt w.berg Verreweg leukst vooral omdat je daar lekker veel stoel tjes liften heb maar bovenal omdat t op verschillende bergen is gebouwd…het is het enige gebied in sauer land waar je het gevoel hebt oméén echte ski tocht (je) te maken…het is de kunst om zo in efficiënt mogelijk te skiën waardoor je lekker veel variatie hebt in berg, piste één lift…verder vindt ik der natuur in w. Berg ook nog eens veel mooier, het is vooral veel bos rijker en dat ziet er altijd mooi uit! Veel plezier deze winter…Gr.sebas

Ik vind dat Winterberg steeds aantrekkelijker wordt. De schandvlek zoals iemand eerder Hotel Klaassen omschreef is inmiddels gesloopt. Hiermee wordt het beeld van de stad bij binnenkomst niet meer verstoord. Ook het skigebied wordt steeds moderner. Ik kan niet wachten tot er voldoende sneeuw valt zodat de Kappe geopend kan worden. Dit ziet er echt geweldig uit. Op deze manier zal en blijft Winterberg een van de belangrijkste wintersport bestemmingen in Duitsland.

Wij zijn vorig jaar naar Bödefeld-Hunau geweest. Prima bevallen. Zeker het avondskiën.

Plaats een reactie