GoPro Hero 3 Black Edition

Uuuhm, je weet dat de White en Silver ook al in Nederland te koop zijn? ;) De Black is de grote uitdaging ;-)

*Hoe dan ook zul je je Silver goedkoper binnen krijgen zo.

De Silver zal vanuit de VS alleen een stuk goedkoper zijn (mits je hem mee laat nemen) dan in NL… ;)

Moet nog wachten tot medio december voor de black. Dan gaat een maatje van mij die kant op…

Ik kreeg zojuist bericht uit de US dat ze in diverse winkels te horen hebben gekregen dat de Black uit de schappen us gehaald vanwege de hoeveelheid fabricage fouten. Of dit een smoes is voor de ‘echte’ release of dat is waar is, is lastig te oordelen…

@ Harm en Rene, ik weet dat die ook al in NL verkrijgbaar is maar nu heb ik hem inderdaad veel goedkoper. Ik weet ook dat de black de top of de top is maar zo goed hoef ik het ook allemaal niet. Ik ben geen persoon die bij Endemol werkt en op een frame per seconde meer of minder kijkt. Misschien word ik wel enthousiast en kan ik altijd nog de black edition halen mits ik niet te veel kwijt ben aan de zorg premie ;)

Kraaij

Wat ik mij afvraag, is een zoomfunctie geen gemis op zo’n actioncam?
Ik ben namelijk ook van plan er eentje aan te schaffen.
Bij normaal fotograveren of een kort filmpje met de digitale camera maak ik namelijk regelmatig gebruik van de zoomfunctie.
Tot nu ben ik nog maar 1 actiocam tegengekomen met zoomfunctie.
Dus experts, wel of geen zoomfunctie? ( kan eigenlijk zo naar dit of dat :-))

Hoge bomen........lange latten!

Zoom functie heb ik nog nooit gemist, omdat ik altijd een zoom camera in de jaszak heb zitten tijdens het boarden. De kracht van de GoPro is juist de grote beeldhoek waardoor je werkelijk alles op de foto krijgt…

wooha, ik heb een hero2 gekocht :)
Via ebay een houdertje erbij van 9 dollar, en hopelijk toffe filmpjes !
http://goo.gl/mb4yd

Kijk eens wat ik in de Apple store tegenkom… Dus voor de mensen die nu al willen bestellen. :-)

http://store.apple.com/nl/product/HA750/gopro-hd-hero3-video…

Dank voor de tip! Direct besteld! Zal jullie op de hoogte houden van de levering e.d. En natuurlijk als ik hem heb.

Sinds de aankondinging van de Black Edition heb ik me ingeschreven bij een inkoopactie. Via een forum is een aanvraag gedaan naar de behoefte van de mensen op dat forum. Het bleken maarliefst 48 Black Editions te zijn. Verschillende webshops zijn gecontact en de beste webshop is gekozen. Dit is de uitkomst:

  • Black Edition
  • 220V oplader
  • Beschermhoes
  • 10 euro korting in zelfde webshop

Prijs: 365,00

@gast338

Over welk forum hebben we het dan? (linkje mis?)

Dat scheelt idd veel, denk dat er hier nog wel een aantal geïnteresseerd zijn toch?

Google is je beste vriend!
Zoeken op: inkoopactie GoPro.

Het is een kitesurf forum.

Voor die prijs is hij via dat forum alleen niet meer te bestellen. Ze hebben zelf de inkoopactie (inschrijving) gesloten… Ik ben wel geïnteresseerd voor die prijs dus als het nog kan, graag!!

Maar wellicht kunnen we anders zelf zoiets opzetten?

Hier was ik inderdaad al bang voor. Ik heb te laat aan dit forum gedacht. Excuses. Maar je kan natuurlijk ook altijd zelf iets opzetten. En betrek en bijvoorbeeld ook andere forums bij om meerdere mensen te verzamelen. Hoe meer GoPro’s hoe meer korting! Verder kan alles via Email worden geregeld.

In bovenstaand geval krijg je een kortingcode van een bepaalde webshop (Bij mij nog niet bekend). en kunnen de mensen met die kortingscode GoPro’s bestellen voor 365,00.

Lijkt mij persoonlijk wel de moeite waard.

Dan kun je toch ook die kortingcode doorgeven in overleg met die betreffende webshop? Of mag dat niet?

Waarschijnlijk werkt dit in combinatie met je naam en het aantal dat je mag bestellen.
Of een code per persoon.
Verder komt er nog bij kijken dat ze ons niet willen voortrekken wat betreft de “gewone” koper.
De levering van al onze GoPro’s gaat dus niet in 1 keer en wie het eerst komt heeft als eerst zijn GoPro.
Hierdoor heeft het doorgeven van codes ook geen voordeel.

Voor dat geld ben ik ook zeker geïnteresseerd. Inkoopactie iemand!? :-p

Trouwens een mooie actie van Apple… eerst op de site 1 tot 3 werkdagen levertijd neerzetten. Bestel je hem, veranderen ze de status naar 1 a 2 weken. Zoals het er nu uit ziet krijg ik hem de 22e geleverd.

Ook 1 tot 2 weken levertijd is opmerkelijk, omdat hij officieel nog helemaal niet uit is… ;)

Inderdaad. Als ik hem rond de 22e krijg ben ik er ook gelukkig mee :D

Op de site van GoPro staat dat de verwachte shipdate nu 30 november is… Lijkt me dan sterk dat Apple hem ruim een week eerder uitlevert.

Apple heeft zijn zaakjes anders prima geregeld! (Behalve Iphone5 leveringen)
Mensen hebben besteld via Apple Store en de volgende dag was hun Go Pro Hero3 Black Edition netjes geleverd!

Check dit:
http://www.kitehigh.nl/forum/index.php?topic=44004.75…

Apple heeft zijn zaakjes anders prima geregeld! (Behalve Iphone5 leveringen)
Mensen hebben besteld via Apple Store en de volgende dag was hun Go Pro Hero3 Black Edition netjes geleverd!
Check dit:
http://www.kitehigh.nl/forum/index.php?topic=44004.75…

Gast338 op 16 nov. 2012 15:01

Ik geloof er geen kloot van zolang die kerel niet met een foto komt van zijn hero3. En dan nog liever een spoon pic of een blaadje met daarop kitehigh. tot die tijd ga ik er vanuit dat er er geen hero3 hier zal zijn voor de datum die gopro op zijn site heeft staan.

hij heeft ondertussen al een foto gepost met zijn forum naam etc erbij, dus klopt wel degelijk…

zie het ja. Wazig.

Hoop dat ik er ook snel 1 kan bemachtigen

Ik heb me ook al aangemeld voor deze gezamenlijke actie van de GoPro voor een black edition.

je kan nog steeds op die site van groepsaankoop bestellen tot morgen aan de prijs van 360euro voor de black

Tot morgen, 20 november wordt de bestelling doorgegeven.

Op die kitesurf site!? Daar las ik paar dagen geleden al dat de inschrijvingen gesloten waren?

Plaats een reactie