Gezellig sneeuwzeker ski gebied gezocht

Ik wil tussen kerst en oud en nieuw samen met mijn vriendin een aantal dagen skieen in een redelijk sneeuwzeker gebied waar ook een beetje apres ski is. Wie weet een leuk betaalbaar appartement?

Graag jullie reacties.

filzmoos, oostenrijk, niet supergroot maar wel heel sfeervol en heel veel après-ski. wil je een grotere plaats met iets minder après ski is wagrain/flachau wel wat.

Certified ski-boy, glijbewijs

Al eens gegoogled of de skigebiedenzoeker van deze site gebruikt?

Certified ski-boy, glijbewijs

Gaan we weer…

Even a bad day skiing is better then a good day at work

?

Certified ski-boy, glijbewijs

Misschien kun je wat meer aangeven, zodat we je kunnen helpen. Wat voor soort skigebied zoek je (naast gezellig en sneeuwzeker)?

Serfaus

@Gast557 Vertel even wat meer over je wensen en over waar jezelf al gezocht hebt. De forumbezoekers helpen je graag verder maar we zijn geen reisbureau natuurlijk!

MAND!

gezellig en sneeuwzeker, dat zijn enorm veel skigebieden in Oosterijk. Wat voor wensen heb je buiten dat? (snel aan te rijden of niet belangrijk, groot of klein skigebied, voorkeur voor een deelstaat, etc)

je oude foto vertelde toch meer over jezelf Yo-han

Certified ski-boy, glijbewijs

Skigebieden en reisorganisaties zijn er in overvloed te noemen, die lijst zal wel heel lang worden, zeker als er geen voorkeur voor een land bij gemeld wordt. Maar het probleem zal een betaalbaar appartement zijn tussen kerst en oud en nieuw. Als je googelt op plaatsen die je wel wat lijken dan vind je vaak bij de toeristenbureau’s wel de mogelijk om te kijken wat eventueel nog vrij is en anders gewoon even bellen of een mail sturen. Ook bij bijna alle reisorganisaties kun je op hun site zien wat er nog vrij is. En als je zelf niet in staat bent om op internet reisorganisaties te zoeken dan gewoon even naar een reisbureau gaan, daar kunnen ze heel snel even voor je kijken wat er eventueel nog vrij is. En als dat allemaal niet lukt, dan is er nog de mogelijkheid om het hele traject nog eens op het laatste nippertje te doorlopen want er zijn altijd annuleringen.

Mensen die me proberen verder te helpen alvast bedankt! We zijn vorig jaar ook tussen kerst en oud en nieuw wezen skieen en we hadden een super net appartement in hartje Kirchberg voor €60,- per nacht, totaal 4 nachten rechtstreeks geboekt bij de verhuurder.

We zijn op zoek naar een gebied dat redelijk goed bereikbaar is met de auto (ivm de relatief korte verblijfsduur) maar meer sneeuwzeker dan Kirchberg. Verder ben ik al eens in Solden en in Saalbach geweest en ga ik in het voorjaar met vrienden naar Hinterglemm. Het liefste ga ik naar een gebied dat ik nog niet ken in Oostenrijk.

Een rechtstreeks e-mail adres, naam en/ of telefoonnummer van een verhuurder heb ik de beste ervaringen mee (geen tussenpersonen en voordeliger). Wie o wie heeft er aanraders en of gegevens?

Het skigebied van de Hochkönig ligt niet hoog maar wij zijn hier de laatste 4 jaar met Kerst en oud&nieuw geweest en er lag altijd sneeuw, konden goed skiën.
Er zijn verschildende dorpjes, Maria Alm is het grootst maar daar moet je als je op de Aberg gaat skiën altijd met bus of auto terug. Dienten is klein en gezellig en de pistes eindigen in het dorp. Apres ski in de Brundl http://www.stadl.at voor onderkomen kijk op de site http://www.hochkonig.at

Dienten Die Alte schule

Het skigebied van de Hochkönig ligt niet hoog maar wij zijn hier de laatste 4 jaar met Kerst en oud&nieuw geweest en er lag altijd sneeuw, konden goed skiën.
Er zijn verschildende dorpjes, Maria Alm is het grootst maar daar moet je als je op de Aberg gaat skiën altijd met bus of auto terug. Dienten is klein en gezellig en de pistes eindigen in het dorp. Apres ski in de Brundl http://www.stadl.at voor onderkomen kijk op de site http://www.hochkonig.at

Dienten Die Alte schule

Wij zitten met ons gezellige hotel bij het sneeuw zekere gebied Les Deux Alpes.
Hotel Au BOn Accueil Venosc Frankrijk
Stuur maar een mailtje als je interesse hebt!
Groetjes,
Janneke.

Plaats een reactie