Mayrhofen of Gerlos?

Roept u maar!

Mayrhofen of Gerlos?

Groep van 9 personen, +/- 28 jaar, redelijk tot goed ski-niveau…

Gerlos;)

Mayrhofen! Puur de ligging… Vanuit Mayrhofen kan je met het treintje naar Kaltenbach en het skigebied van Hochfugen in. Dagje later pak je de trein naar Zell am Ziller en ski je naar Konigsleiten en terug en een weer een dag later ski vanuit Mayrhofen de Gletscher runde!

De laatste 5 jaar verblijf ik met familie in Kaltenbach of Zell am Ziller. Puur om de ligging, geweldig skigebied!

DON'T BLINK BECAUSE HISTORY IS WRITTEN IN AN INSTANT

Gerlos, al is het alleen al om een dalafdaling te hebben! Vond het zelf echt vreselijk om een uur!! in de rij te staan om weer naar het dal te gaan (oke, was hoogseizoen). Wellicht is Mayrhofen wat uitgebreider, maar ik vond het zelf best saai om steeds in dezelfde "kom" uit te komen. Verder wel een erg gezellig dorp met alle voorzieningen die je nodig hebt.

@rene ben je dan niet naar koningsleiten,hochkrimml etc gweest? kan me nie herinneren dat je alleen maar in een kom?

Gewoon allebei een keer doen :-)

Anders naar Mayrhofen en een dagje naar Gerlos skien, daarna stappen om vervolgens met de taxi terug naar Mayrhofen te gaan (of andersom natuurlijk).

You're stronger than the mountain!

@rene ben je dan niet naar koningsleiten,hochkrimml etc gweest? kan me nie herinneren dat je alleen maar in een kom?

Prefix op 29 okt. 2012 22:35

ik doelde met die kom ook op Mayrhofen :) Daar kom je vrij snel in de kom tussen Penken en de Horberg :) Gerlos heeft dit probleem indd minder, zeker als je Koningsleiten erbij pakt!

Mayrhofen bied je veel meer mogelijkheden. Je bereikt er tal van gebieden in no time met de gratis skibus of trein. In Gerlos zit je zowat vast aan de Zillertal Arena. Als je natuurlijk verkiest je niet te verplaatsen en je graag tot in het dal skiet, dan zit je beter in Gerlos.

Ik zit dit jaar ook weer in Zell Am Ziller, prima dorp en je zit redelijk centraal. Het is verder niet echt bruisend, maar je zit met de taxi zo in Mayrhofen.

Vind het beide niet wat te veel nederlanders
Isgchl dat is top
maar veel plezier daar

Groeten

Allebei hebben ze hun voors en tegens, als ik moest kiezen ging ik voor Gerlos omdat we in het hotel naast de dalafdaling zaten en recht tegenover een gezellige apreski tent.
In Mayrhofen moet je in het seizoen nog in de rij voor de gondel naar beneden.
Wat gebieden betreft zijn ze beiden ruim voldoenden denk ik met +/- 160km piste heb ik niet de behoefte om zo nodig nog een ander gebied op te zoeken.

kijk eens op weeweeweepuntboerteunpuntcom :)

Hi, Thanks voor jullie reacties!

Het is inderdaad Gerlos geworden!
Kalle´s Familien Appartement.

Tot in de Cin Cin dan :)

Plaats een reactie