Ski Bindingen

Hallo allemaal.

Ik hoop dat iemand me verder kan helpen met het volgende probleem:

Ik koop nieuwe ski’s altijd via ebay want dat scheelt vaak honderden euro’s. Ik ben nogal een freak op dit gebied en wil het liefst elk jaar een nieuw paar.

Kent iemand ski-speciaalzaken in Nederland, liefst randstad, waar bindingen los verkocht worden? Heb zelf al wat zaken gebeld maar de meesten verklaren me voor gek dat ik ski’s zonder bindingen koop. Dat is tegenwoordig misschien ook gek bij carve ski’s waarbij de bindingen op rails of een dergelijk merk specifiek systeem gemonteerd zitten. Bij mijn type ski’s is het echter vrij normaal dat iemand zijn eigen binding kiest.

Ik ben op zoek naar een paar Dynastar/look px 12 lifter wide bindingen met een 90 of 100mm rem voor mijn nieuwe Voelkl Bridges. Ik kan deze niet op een redelijke plek te koop vinden op ebay, alleen in de VS en de UK waarbij de verzendkosten me een beetje te gek worden.

Alvast bedankt in ieder geval!

Groeten,
Jochem

MK skiservice in Bilthoven

@Jochem Afhankelijk van waar je woont kun je zoals onze ‘wePowder’ gast :-) zegt terecht bij MK in Bilthoven. Bever Zwerfsport in Eindhoven is ook een goede optie.

De meeste zaken verkopen echter alleen alpine ski’s waar al bindingen op gemonteerd zitten. Die weten over het algemeen weinig van dit soort zaken af. Nu is er voor freeride gerelateerd materiaal maar een beperkte doelgroep dus je kunt het die winkels ook niet helemaal kwalijk nemen.

When life gets too complicated.... SKI

Bedankt voor de reacties!

Bonus:

:)

@Jochem die kon ik al :-) Ik ken ze allemaal :-P Hier vind je ze allemaal: http://www.facebook.com/#!/SalomonFreeski

When life gets too complicated.... SKI

Bedankt; ik vrees dat dit toch onder werktijd bekeken gaat worden. :)

Plaats een reactie