Nitro boots in SPX 4 Salomon binding??

Hoi allen,

Ik ben van plan om een snowboard, Salomon Patrol 163w aan te schaffen. Board uit 2007 maar nog gloednieuw in verpakking. Hierbij behoren ook SPX 4 bindingen. Nu is mijn vraag of mijn Nitro Grifter Boots (Maar 45 1/4) hier in passen? Ik weet eerlijk gezegd echt niet waar naar moet kijken!

Ben benieuwd naar tips! Ook voor het snowboard als iemand daar bekend mee is!! (Ik weeg 85kg en wil voornamelijk op piste en een klein beetje off piste rijden)

Ik hoor graag van jullie!

Ten eerste is de maat van de bindingen belangrijk. Je geeft aan dat je boots 45 1/4 zijn, maar ik zie nergens de maat van de bindingen. mag hopen dat die minimaal L zijn.

Daarnaast is het board wel nieuw, maar toch al dik 5 jaar oud. Ik weet niet wat ze er voor vragen, maar boardjes van een seizoen geleden kun je al met 70%korting kopen. Dan heb je rocker en magne traction tot je beschikking.

deze specs kwam ik tegen van de 2007 patrol. 140-205 lbs (163cm)

If there is no park, open your eyes - the mountain is a natural one.

Maat bindingen zijn niet bekend. Ik heb t alvast nagevraagd maar aangezien het een wide board verwacht ik wel maat L.

Vraagprijs is 350 en ik heb aangegeven niet meer dan 200 te willen betalen inclusief bindingen.

Boards met 70% korting uit 2011/2012?? Sorry maar dat lijkt me onwaarschijnlijk. Ik ben serieus al bijna iedere avond naar boards aan t zoeken maar dat ben ik nog niet tegengekomen. Ik wordt er sowieso onderhand krankjorum van dat zoeken:( Ik weet opzich best wel wat ik wil maar kan niks vinden wat bij mij past qua specs en prijs (ong 250 euro) Ik wil nu eindelijk eens mijn eigen board kopen ipv huur!!

Verkoper geeft btw net aan dat hij niet lager gaat dan 275. Bindingen zijn dus al niet meer van belang want dat ga ik er niet voor neerleggen.

Gast 554 Jeroen heeft zeker een punt. Wellicht is 70% erg optimistisch, maar 50% moet zeker kunnen en dan kom je zeker in de buurt van je €200,-

Als je even wat meer over jezelf en jezelf als snowboarder verteld dan kunnen mensen je hier gerichter helpen. Scheelt een hoop zoekwerk! Onder andere Jeroen weet een hoop sites waar je goed en goedkoop spullen kan vinden.

En kijk ook eens naar de snowboardtest hier op de site. En zoek dan naar overjarige versies hiervan.

succes

Let it snow, let snow, let it snow!
If there is no park, open your eyes - the mountain is a natural one.

Plaats een reactie