Ski gadget?

Hi!

Iets heel anders, wij gaan met collega’s skiën en willen graag iets hebben waarmee we herkenbaar zijn op de piste - vorige jaar hadden we een skimuts met logo van het bedrijf, maar willen nu iets spectaculairder. Een trui ofzo vinden we te afgezaagd. Heeft iemand een idee - het mooiste zou zijn als ons logo er ook op kan ;-)

Groetjes Irene

helm met zwaarlicht?

Ik zou zeggen, loop eens een carnavalswinkel binnen. Heb afgelopen jaar mensen gezien met een struisvogel om hun middel en de kop van de stuisvogel hing er dan met een elastiek aan! Je kunt het zo gek niet bedenken.

ps. de logo’s kun je er ook gewoon opzetten met met naald en draad

hier heb ik ooit voor een stel vrienden een Snowboys ;-} ontworpen ! Erg leuk om te doen !

http://www.spreadshirt.nl/mannen-C59D1/productTypeCategory/2…

@peterlam, Irene zei o.a. "waarmee we herkenbaar zijn op de piste". Volgens mij draagt men op de piste een t-shirt onder de jas…

Thxs ! ;-{

Dan maar een shirt, over je jas…

Een hesje lijkt me dan een beter idee…

Plak van die oren op je helm?

mama on a mission in the snow

hey,

wow dat er al zo snel gereageerd wordt - een helm oid is een leuk idee… zat zelf ook nog te denken aan opvallende brillen (en dan logo met sticker erop plakken ;-), want we kunnen idd ook zelf het logo erop zetten)…

bovenstaande berichtje was van mij (irene, even vergeten mijn naam erbij te zetten ;-)

Oren op de helm, die is goed! Beetje bezorgbeer-achtig! (

null
)

@Anoniem: thanx voor de foto, mijn dochter vraagt wie die meneer is en of zij ook van die beren-oren mag op haar helm :-)

mama on a mission in the snow

Wij hebben een keer bij een tweedehandswinkel, voor 7,50 per stuk, 4 hele mooie 80’s/90’s skipakken gekocht. zeer kleurig en kwalitatief helemaal niet slecht. alle van goede merken. En gegarandeerd dat je mekaar niet meer kwijt raakt op de piste!

Vrijdag 3 Feb naar Belle Plagne met Sunweb!!!

In de grotere motorzaken kan je accesoires kopen
die je met zuignappen op een helm kan bevestigen …
Zoals een Hanekam !

Rachel, ik zou niet weten wie er op de foto staat… een bezorger van de bezorgbeer.nl denk ik ;), zie ze hier veel rijden.

Als je een beetje handig bent met naald en draad kun je ze zelf wel maken, en dan met wat alleskleber op de helm plakken. Stofje van de markt, creabea-a-gogo en klaar!

Bouwvakkershesje. Ik draag er zelf trouwens ook altijd een. Valt goed op zodat iedereen je snel kan zien als je van de helling komt. Verder raakt je eigen groep je niet snel kwijt tussen de menigte.

Als je dingen op je helm gaat plakken met lijm of stickers let dan goed op of dit de helm niet aantast! De sterkte kan de kunststoffen van de helm aantasten waardoor de kwaliteit snel terugloopt. Ipv een helm kun je dan net zo goed een muts op zetten…

@Anoniem, zo’n vaart zal het niet lopen hoor… bij een beetje helm is de buitenlaag slechts een coating of wat verf, waar de gemiddelde sticker geen invloed op zal hebben.

Je moet niet met 2-componentenlijm gaan smeren, dat is natuurlijk ook weer niet de bedoeling… ;)

Wat dacht je van een vlaggetje, zoals die kleintjes ze gebruiken op de kinderfietsjes. met een beetje prutsen krijg je ze wel op een helm.
P.S. als iedereen nu van die hesjes gaat gebruiken, laat ik ze thuis, dan vallen wij weer op door ze niet te dragen.

Plaats een reactie