1 Maand op wintersport, hoe aan te pakken?

Yep, klopt! Appartement particulier huren denk ik…

Heb jij al contact gehad met bizz/sunweb enzo, of het mogelijk is om één appartement te huren voor een langere periode en of er dan nog een korting te regelen is?

Voordeel van een seizoenspas vind ik dat, wanneer ik na die maand nog een keer terug wil, je die pas weer kunt gebruiken en je tijdens deze tripjes die kosten weer bespaart. Ik wil rond de kerstvakantie weg en dan daar twee weken aan vast plakken. Heb helaas geen andere mogelijkheden om langer weg te gaan zonder onbetaald verlof op te nemen (en mij scheel te betalen aan premies e.d.) en dan kan ik in de voorjaarsvakantie en meivakantie nog een keer terug, vandaar mijn voorkeur voor Tignes/Val Thorens, deze gebieden zijn in de eerste week van mei ook nog open.

Heb jij al een idee waar je naar toe wil?

@Irene, daar heb je een goed punt kwa seizoenskaart inderdaad een groot voordeel als je terugkeer. Ik heb nog geen contact met bizztravel of sunweb gehad want ik had vooral het idee om minimaal twee gebieden aan te doen ben bang dat ik na 2 weken wel een beetje ben uitgekeken in een gebied. De gebieden die je noemt zou ik zeker heen gaan topgebieden zijn het als het goed is vertrek ik aankomende donderdag naar Le Grand Massif ben benieuwd want ik wil me wat meer op offpiste richten en dat gebied schijnt ideaal te zijn dus ff kijke of dat ook een optie is om in een maand te proppen. Toch denk ik dat kwa kosten mijn optie voordeliger is of heb je al een beetje rond gekeken voor een appartement en seizoenspas los van elkaar?

@Chris, ik had je bericht anders gelezen; jouw plan is dus om verschillende gebieden te doen, is ook leuk! Sunweb en Bizz hebben inderdaad vaak goed geprijsde reizen, als je niet te veel luxe wilt, is het prima!

Ben benieuwd naar je wintersport, nog niet in Le Grand Massif geweest! Ik moet helaas nog een paar weken wachten… Gelukkig al wel een week naar Val Thorens geweest!

@Irene, mazzelaar ben jaloers dit worden me eerste dagen ik ga maar voor een weekend maar ik laat je wel weten of het de moeite waard is

Ik open nog eens dit topic om te peilen of er nog geïnteresseerden zijn. Zou graag met iemand in contact komen die hier oren naar heeft.

One mans intermediate is another mans expert

Hoi Sander,
Ik heb nog steeds plannen om komende winter een maand weg te gaan en ben nu aan het kijken naar appartmenten.
Voorkeur nog steed ps Frankrijk, al zijn de skipassen in Oostenrijk wel een stuk voordeliger. Als het financieel niet haalbaar is om naar Frankrijk te gaan, dan ga ik kijken naar Oostenrijk! Stuur mij even een privebericht om wat dingen uit te wisslen enzo!

Januari of maart. Of april - Kaprun gletscher. Kijk naar http://www.appartementen-piesendorf.nl voor accommodatie.

Haus Gassner in Niedernsill

Plaats een reactie