Skimaatje(s) gezocht rond maart

Hey,

Na jaren met m’n vader en zus te hebben geskied hebben zij deze winter andere plannen gemaakt. Zodoende ben ik dus op zoek naar een ski maatje voor ergens in maart. Ik heb nog geen datum vastgelegd en ben daar nog behoorlijk vrij in qua werk.

De planning is als ik die dan toch moet maken :) 10 dagen in een groot skigebied (Les Trois Vallées of Portes du Soleil bijv.). Man/vrouw, boarder/skiër maakt me niet uit.

Ik ben 25 jaar en ben een semi- tot gevorderde skiër die toch vooral voor het skiën gaat en de apres-ski vaak aan zich voorbij laat gaan. Het liefst pak ik de rode en zwarte maar af en toe een blauwe is ook helemaal niet erg :).

Qua vervoer heb ik een auto als dat het beste uit komt en ik woon in het midden van Nederland.

Lijkt het je leuk of wil je meer weten, ik hoor het graag.

ik zou ook graag in die periode willen skiën. Heb 5 weken ervaring, maar wel weer 5 jaar geleden. Zat zelf te denken aan de bus.

Ik zoek ook nog ski-genoten voor begin maart (liefst 1e week). Ik kan redelijk goed skieeen (ik kan wel zwart, maar liefst rood). Ook kan ik beetje snowboarden. Ben 30 jaar, hou van gezelligheid, af en toe spelletje of drankje doen 's avonds vind ik leuk, maar ongedwongen, en niet elke avond hard zuipen ofzo. Heb geen eigen auto, kan wel rijden.

oh en hierboven hoort: ik heet Bram, dus ben een jongen.

Hoi Bram, ik ben ook nog op zoek naar skimaatjes. Als je een profiel aanmaakt kunnen we makkelijker in contact komen.

Bij deze!

Hey Bram,
Wat betreft de eerste week maart zou ik pas vanaf 1 maart kunnen (dus niet de paar dagen ervoor).

Willen er nog mensen op les? Ik heb de vorige keer dat ik ging les gehad dus denk dat ik het dit jaar gewoon weer zonder ga doen.

Hoi allen

Ik ben ook nog op zoek naar gezellige ski maatjes.
Maart is voor mij prima maakt niet uit welke week.
Ik heb 7 jaar (lees 7 weken) ski ervaring. Kan eigenlijk alle pistes wel goed naar beneden komen.
ben 27 jaar, vind het leuk om af en toe te gaan apres skieen maar hoeft niet elke avond. Het belangrijkste vindt ik om veel uren op de piste te staan.

Hoi allen

Ik ben ook nog op zoek naar gezellige ski maatjes.
Maart is voor mij prima maakt niet uit welke week.
Ik heb 7 jaar (lees 7 weken) ski ervaring. Kan eigenlijk alle pistes wel goed naar beneden komen.
ben 27 jaar, vind het leuk om af en toe te gaan apres skieen maar hoeft niet elke avond. Het belangrijkste vindt ik om veel uren op de piste te staan.

Hoi,

In een ander topic op dit forum heb ik hetzelfde verzoek neergelegd :-) Wellicht kunnen we met zijn allen wat regelen? 1e week van maart zou ik ook wel kunnen.

Groetjes Inge

Ik zou voorstellen: za 2 t/m zo 10 maart, in Oostenrijk. Vervoer eigen auto, in een chalet… ?
Wie wil er mee, wie heeft er een auto, en wie heeft ervaring met de ski gebieden in Oostenrijk en met een chalet zoeken?

groetjes,

Bram

Zoals ik het nu zie denk ik dat we de volgende geïnteresseerden hebben:

  • Bram
  • Gerda
  • Judith
  • Jan
  • Inge
  • Wessel

2 t/m 10 maart is voor mij ook prima. Zijn er in Oostenrijk ook grote gebieden met een beetje uitdagende (off)pistes? Ben namelijk nog nooit in Oostenrijk geweest (Alleen Frankrijk en Zwitserland).
Voor het vervoer kunnen er maar 2 mensen bij mij in de auto denk ik. De 4e passagiers plek heb ik nodig voor de bagage :)

Ik heb helaas geen auto…

Als er te weinig auto’s zijn is huren ook een optie, bijvoorbeeld hier hebben ze een actie, je betaalt 7 dagen voor 9 dagen en het is onbeperkt KMs
http://www.huurmij.nl/akties/15/Kerst_en_winter-acties.html…

Ik ben het eens met 2 tm 10 maart. Ben een aantal keer in Oostenrijk geweest en ben groot fan.
Ik heb wel een auto maar is echt te klein en zonder winterbanden. Is het niet relaxter om met een bus te gaan? Denk dat het financieel niet veel uitmaakt.

Geinig is dat met onbekende op wintersport gaan, zou misschien ook wel wat voor mij zijn.

Busje huren super handig en goedkoper als twee auto’s

Hallo allemaal, Ik ben voor dit jaar ook op zoek naar mensen die ook op wintersport willen, maar niemand hebben om mee te gaan. Ik wil graag naar Ischgl in het weekend van 14 tot 18 maart 2013 (een week van 9-16 of 16-23 maart kan ook). Ik ben zelf vrijgezel, 27 jaar en dol op skiën, maar vooral ook apres skiën!! Zijn er mensen die met me mee willen?

Het is wel handig als je even je naam onder de berichtjes zet, ik snap nu niet helemaal wie wat zegt en of dat 2 of 3 personen zijn.

En we hebben al een aantal mensen volgens mij die allemaal wel in de eerste week van maart willen gaan, dus als je een andere week wilt gaan is het misschien handiger om een nieuwe post te beginnen!

Groetjes,

Bram

Is het een idee om met diegene die de eerste week van maart kunnen en willen gaan. Via de mail o.i.d. verder te communiceren?
Het lijkt me een goed idee om iets te plannen om elkaar een keer te ontmoeten. Ik weet niet waar iedereen vandaan komt wat handig is?

Gr. Jan

Ik heb ook wel interesse.

Ik heb nu 6 weken ski ervaring en in maart heb ik er 8. Ben 29 jaar oud. Ski tot nu toe alleen op pistes. Kom alle pistes wel redelijk goed af.
Heb zelf helaas geen auto voor de wintersport.

Groet Jos

Is het een idee om met diegene die de eerste week van maart kunnen en willen gaan. Via de mail o.i.d. verder te communiceren?
Het lijkt me een goed idee om iets te plannen om elkaar een keer te ontmoeten. Ik weet niet waar iedereen vandaan komt wat handig is?

Gr. Jan

Jij bent dezelfde jan als boven? (27 jaar?) via de mail is wel handig misschien, zullen we allemaal ons email adres naar jou sturen zodat jij een groepsmailtje kan maken?

groetjes,

Bram

Hier nog een gegadigde die dolgraag op wintersport gaat maar een moeite heeft met mensen vinden die beschikbaar zijn. Ik ga zo ie zo al een weekje met vrienden maar hun krijgen maar een weekje verlof van vrouwlief en de sneeuwjunkie die ik ben volstaat een weekje niet ik ben overigens 30 jaar en beschikt over een auto met alle nodige attributen (zie profielfoto) mijn voorkeur gaat uit naar Frankrijk vanwege de grootte van sommige gebieden maar sta voor alles open.

Bram ik ben het er mee eens! Ik zal mijn mailadres doorsturen naar Jan.
@Chris, gezellig dat je misschien mee gaat!

Dat was inderdaad dezelfde jan. Was vergeten in te loggen.
Als iedereen me even een berichtje stuurt met zijn of haar email adres dan zal ik wel even een mailtje rond sturen.
Dan valt er vast wel iets moois van te maken.

Jan

@Bram, Diks autoverhuur heeft winteraanbieding voor fordtransit dan kunnen jullie met 9 pers in een auto en er is genoeg bagage ruimte. Heb dit ook gedaan met mijn collega’s dan ben je goedkoper uit dan 2 auto’s en de afschrijving voor je eigen auto.

Dienten Die Alte schule

@Inge hoe meer zielen hoe meer vreugde dat is m’n motto

@Jan mail is verstuurd groeten

Zow, de groep wordt behoorlijk groot zo :)
@Bram ik had je een bericht gestuurd met mijn gedachte over de grootte van de groep maar dat idee maar varen.

Is het misschien handig een om een datum af te spreken? Volgens mij zijn de meeste wel akkoord met 9 t/m 17 maart.

Qua gebied stel ik Les Trois Vallées(FR), Portes du Soleil(FR) of Solden Otztal Arena (Oostenrijk) voor.

Plaats een reactie