Groetjes uit Fiss! En, mocht er iemand deze kant op komen....

Dit onderwerp gaat over de bestemming Fiss

… een zak drop voor Susanne is altijd welkom.

Ja hoi! Ik ben geen bekend gezicht op Wintersporters, al lees ik wel vaak mee. Ik ben een meid van 21 en werk momenteel met veel plezier in Fiss in een (Apresski)bar in het centrum.
Ik ben geen fanatieke skiër o.i.d. maar vooral hard aan het werk. Scheelt weer dat ik ook niet kan skiën, maar als het straks wat rustiger is ga ik wel een keer de piste op.
Ik moet zeggen, het bevalt me hier. Leuke gasten, mooi dorp, leuk gebied.
Het enige minpuntje is dat de ´handel´ in drop blijkbaar verboden is in Oostenrijk. Ik door mijn voorraad heen en drop is toch wel iets wat ik echt ga missen.
Mocht iemand nog iets willen weten over de weersomstandigheden o.i.d. dan kan ik dat wel even proberen te beantwoorden.

Meid van 21 zeker? :p 12 en al in den après?

Go with the snow!

Hihi! ´t Is nog vroeg, laten we het daar op houden

Hoi Susanne, wij zijn 23 februari in Fiss. Zeg maar waar je werkt en van wat voor drop je houdt, dan komen wij ( en misschien nog meer mensen) wel een zakje brengen!!! Groetjes Claudette

Leuk topic!
Weer eens wat anders…

Kom zelf niet in Fiss, had je anders graag wat gebracht

wij komen volgende week in serfaus, wat voor drop lust je en wat levert het me op? haha

En ik zit in week 5 in serfaus en welke tent is dat en hoe laat gaat hij los ook handig om te weten.

Aah! Te gek! Drop is al gauw goed, muntdrop/ droptoefjes/ oid, als het maar niet dubbelzout of heel erg zoet is is het prima!
Ik werk in Hackls in het centrum van Fiss, geopend van 15.00 tot 4.00. Natuurlijk ben ik niet altijd aanwezig, maar mocht er iemand met een zak drop langs willen komen, geef ik je graag mijn telefoonnummer, dan kom ik ook!
Wat levert t op? Hmm, wat wil je hebben? Een drankje/snaps drinken samen?

Komt voor elkaar, we zijn tussen 11 en 23 maart in Fiss. We zullen een zakje drop voor je meenemen

Gr.
Jaap

Zal dropshotjes meenemen. Komt goed

jullie zijn super!!!

Ha Susanne

Wij zijn der de laatste week van februari…drop komt jou kant op…haha leuke vraag
Groeten Fam. Mengelmoes

Hoi suzanne heb jij nog tips voor een leuk pension hotelletje of gasthof? Ik zoek nog wat van 29 maart tm 2 april even ertussenuit en paaseieren verstoppen in de sneeuw. Gezin 6 personen. Wie weet dank je Just

Een goede tip lijkt mij minimaal 5kilo waard te zijn :-)

Hallo Suzanne wij komen met 6 pers
Welke dag ben je vrij en tot wanneer ben je in fiss.

Gr. Jaap

Pffff, ik weet alleen een leuke (apresski)bar ;-) Verder ben ik hier helaas niet bekend…
Ik ben tot om en nabij pasen hier waarschijnlijk. Op donderdag altijd vrij en dinsdags en vrijdag ben ik ook 's middags aan het werk…

Jippie! Mijn eerste zak drop is binnen… Ik ben zo blij als een kind!!! Helaas de gulle gever misgelopen, omdat ik één keer op mijn vrije dag niet in Hackls was… Mijn collega’s vonden het een beetje byzonder en ik moest ze toch wel duidelijk uitleggen dat het echt geen drugs waren ;-)
Ik ben hier tot ongeveer 16 maart heb ik afgelopen week met mijn baas afgesproken.
Mijn tel. nr. is trouwens 0043 664 8644565.

Hoi Susanne, wij komen a.s. zaterdag naar Fiss met 6 personen. We zitten trouwens in Elfriede en zijn zeker dagelijks in Hackls te vinden. Heb je nog behoefte aan drop o.i.d?
groet Gerwin

Susanne, ik kann wel wat langsbrengen als je wil. In de voorjaarsvakantie. Wij zouden eerst naar Saalbach-Hinterglemm gaan, maar toch maar gecancelled. Toch liever naar mijn geboortedorp, Fiss!

Plaats een reactie