Voorpret

20 keer per dag de 14 daagse weersverwachting bekijken waarvan je toch weet dat deze nog niks zegt.
Sneeuwhoogte elk uur checken op de sneeuwhoogte+ app.
Meerdere keren de te rijden route bekijken op google maps, terwijl je uiteindelijk altijd hetzelfde rijdt.
Ski’s uit de berging halen en een beurtje (laten) geven, en vervolgens in de woonkamer zetten.
Schoenen passen, terwijl je toch weet dat dit in orde is.
Al ver van tevoren de ski kleding tevoorschijn halen, uitstallen en inpakken.
Skibril 8 keer poetsen.
Recensies van je hotel of appartement dagelijks checken op updates.

Nog meer wintersporters met vreemde activiteiten tijdens de voorpret voor de wintersport? Of verklaren jullie mij voor gek? :)

Ontzettende volhardende amateur

Herkenbaar? Zeer!
Zorgwekkend? Niet op dit forum denk ik.

Iedere gek zijn stek en dit in de onze.

Nee hoor volkomen normaal!

groeten uit de st.Josephstichting

there is no cure, ja je beide benen amputeren dat wil weleens werken.

don't count the days, make the days count !

Nope, er is idd geen herstel mogelijk…Hoe dichter bij de datum van vertrek, hoe groter de gekheid wordt!

Ik kom aan normaal werken bijna niet eens meer toe, zo vaak check ik cams, verwachtingen, forum en sneeuwhoogtes ;-)

If you snooze, you loose!

Volkomen normaal en redelijk herkenbaar ;) Er zijn ergere varianten van deze verslaving op dit forum :P

there is no cure, ja je beide benen amputeren dat wil weleens werken.

Droopy-d op 9 jan. 2013 15:18

Beide benen amputeren… Dat stopt een wintersportverslaving niet zomaar, everything is possible:

Als de Alpen een vrouw is, dan zou ik ermee trouwen.

haha herkenbaar! Kon er zeker een aantal aanvinken die van toepassing zijn!

Maar of ik het ervaar als voorpret weet ik niet; eerder neurotisch gedrag :) Gelukkig heeft Wintersporters.nl nu een teller op de pagina staan die aangeeft hoe lang ik nog moet wachten… 22 dagen, zucht!

Let it snow!

Ik kom aan normaal werken bijna niet eens meer toe, zo vaak check ik cams, verwachtingen, forum en sneeuwhoogtes ;-)

Jeff op 9 jan. 2013 15:23

Die cams zijn helemaal gaaf ja, daar heb ik eerlijk gezegd nog nooit meer uit kunnen afleiden dan dat er een witte berg staat, maar toch wil ik ze zien.

Ontzettende volhardende amateur

Ik hou al enkele weken dagelijk dit forum in de gaten.

Binnenkort een avondje Snowworld en mijn snowboard wegbrengen voor een waxbeurtje.

hier stonden van die heerlijke voorpret dingentjes in , geweldig gewoon

https://www.wintersport.nl/forum/topic/65146

he-ho lets go

ik kijk het hele jaar door naar de bergen, een echte verslaving.

No sweat no glory

herkenbaar mn ouders en collegas zeggen je hebt het alleen maar over skien het hele jaar

Zoo herkenbaar! Op het werk stuiterend (want nog maar 3 dagen wachten). Mede verslaafden gewonden, dus nog maar 1 onderwerp.

Wat is dit heerlijk, wintersport!

Take a smile :-) :-) :-) :-)

Ook de wagen voorbereiden vind ik zelfs zalig :-)

Blogt voor wintersport.be - familiaal skiër, levensgenieter en Alpenfan.

alleen jammer dat weinig mensen hier hun na pret vertellen want dat is ook leukkkkkkkkkkkkkkkkkk

he-ho lets go

Ik begin mijn reisgenoten geweldig te irriteren met mijn quasi dagelijks sneeuwpraatje en aftellen van het aantal dagen… Nog 52

Je ziet ze met de ogen draaien "daar is ie weer"

Haha zeer herkenbaar. Elke dag ben ik te vinden op wintersporters.nl. Verder veel de site van de Les Menuires in de gaten houden, vooral als het gebied open is en je al kunt kijken welke pistes er open zijn en direct even de webcam beelden kan checken. De magazines voor op de i-pad en nu ook als print, dat zijn heerlijke ontspannen leesmomentjes vooraf.

En dan vandaag…alle spullen bij elkaar gezet. De auto vast uitruimen. Koffers klaargezet. Morgen inpakken, boodschappen doen en dan in de nacht richting Frankrijk :) Aan al het lange wachten is een einde gekomen :)

Haha zeer herkenbaar. Elke dag ben ik te vinden op wintersporters.nl. Verder veel de site van de Les Menuires in de gaten houden, vooral als het gebied open is en je al kunt kijken welke pistes er open zijn en direct even de webcam beelden kan checken. De magazines voor op de i-pad en nu ook als print, dat zijn heerlijke ontspannen leesmomentjes vooraf.
En dan vandaag…alle spullen bij elkaar gezet. De auto vast uitruimen. Koffers klaargezet. Morgen inpakken, boodschappen doen en dan in de nacht richting Frankrijk :) Aan al het lange wachten is een einde gekomen :)

Sebastiaan op 9 jan. 2013 20:12

Herkenbaar! Veel plezier!

Ontzettende volhardende amateur

Plaats een reactie