Hilarische (grappige) antwoorden topic

Topic spreekt voor zich. Met dank aan het ‘Hilarische (domme) vragen’ topic van Jeroen en Droopy-d z’n antwoord:

https://www.wintersport.nl/forum/topic/91520

@leonard
hoe koud is sneeuw nou eigenlijk?
ga rechtop staan, pak met 1 hand een goede hand sneeuw pak je met andere hand van voor je broek rand vast (let op dat je je onderbroek rand erbij neemt)
deponeer nu met de andere hand de sneeuw tussen the gap van je buik en broekranden, de aantal cm’s dat kleine Leonard krimpt zijn ongeveer de aantal minus graden de sneeuw is.

Droopy-d op 10 jan. 2013 12:23

euh koppelen we hier ook een award aan!!! denk dat Droopy-d aardig allenig bovenaan blijft staan met zijn methodische uitleg van temperatuurmeting, maar toch… :-)

euh... doen!?

Haha hij is leuk inderdaad :)

en we zijn natuurlijk ook benieuwd (nou ja niet echt maar voor het idee) wat de uitkomst is Leonard! ;-)

euh... doen!?

haha @ Antoine

ik ben ook zeer benieuwd hoe koud het nu eigenlijk is. :)
trouwens je handtekening geeft ook wel een leuke twist aan je vraag naar Leonard.

don't count the days, make the days count !

hahah zo had ik het nog niet eens gezien, maar nog niet uitgevonden hoe ik die eenmalig kan uitzetten :-)

euh... doen!?

Morgen richting Gerlos, dus de uitslag volgt snel!
Van ‘‘alle sneeuw’’ in Nederland hoef je het niet te hebben uiteraard…

Wie kent Harry_winterberg nog… Die zou nu zeker koning zijn in dit topic met z’n veeeel te optimistische en surrealistische antwoorden altijd haha.

Uitkomst van Droopy-d: Als z’n vruchtbare staafmixer een negatieve lengte zou aannemen, zou dat feitelijk betekenen dat sneeuw dus boven het vriespunt ligt.

Waar is Harry eigenlijk? Juist vandaag zijn er weer echte sneeuwhoogtes in Winterberg te melden ipv de hoogte van het gras :)

Martijnski , lange vakantie???

niet roetsjen maar skieen

Martijnski , lange vakantie???

Ron op 11 jan. 2013 13:31

Ron, check je inbox.

@skiester: welkom op het forum waar de (gast)posters politiek correcter zijn dan de gemiddelde schoonmoeder en jaloerser dan een klein kind wiens vriendinnetje met Justin Bieber op de foto mocht !

Robin op 14 jan. 2013 20:28

https://www.wintersport.nl/forum/topic/93131?page=2#last…

:D :D

Hahaha Gast 572 == account aanmaken zou ik zeggen

Plaats een reactie