Belgische reisgenoten gezocht - 2e helft februari

Even voorstellen:

ik ben Stijn, 34 jaar uit Oost-Vlaanderen (België ) en door omstandigheden kunnen de vaste skivrienden (elkaar trouwens jaren geleden ook leren kennen via een forum) niet op reis gaan.

Ik ben zelf een redelijke snowboarder, maar liever toch niet te veel zwarte pistes voor me. Après-ski vind ik ook wel leuk, zonder daarom in te zatte toestanden te verzeilen ;-)

Als periode zou ik graag 16/02-23/02 ofwel 23/02-02/03 nemen. Graag ook beetje comfort, dus hotel met sauna is welkom. Ik ga normaal ook altijd met de bus.

Laatste jaren ging ik naar het gezellige Oostenrijk, maar een ander land kan voor mij ook wel.

Zijn er mensen die geïnteresseerd zijn om samen iets te boeken ? Gezelschap mag zowel man als vrouw zijn, maar voorkeur voor Belgen zodat we elkaar al kunnen kennen op de bus.

Hoi Stijn,
Ondanks dat ik niet van belgische komaf ben, wil ik toch even reageren op je oproep.
Ik vrouw, dertiger, snowboard blauw/ rood. Voor de week van 16 feb. zoek ik een leuk gezelschap om te gaan wintersporten. Een paar weken geleden heb ik een hele gezellige week gehad in Frankrijk met mensen die ik van dit forum ken. Dus mijn voorkeur gaat nu uit naar Oostenrijk en dan het liefst met een gezellige groep, NL of belgisch maakt mij niet zo veel uit.
Groetjes

Jow!

Wij vertrekken de vrijdagavond met http://www.weekendski.be voor een shortski naar het Zillertal. Is reeds geboekt, wie weet komen we je nog wel tegen!

Go with the snow!

Kijk Stijn en dat heet nou discriminatie!!! Straks eis je nog dat ze lid van de PVV moeten zijn of achter Bart de Wever aan moeten hobbelen, nou ik ga wel met een groep mee!!

Dag gast270,

bedankt voor je reactie !

't is niet dat ik zo kieskeurig ben hoor, want Nederlanders zijn ook wel leuke reispartners… 'k heb in september nog een reis met allemaal Nederlanders gedaan.

Stuur me anders maar een privé-berichtje en dan kunnen we al verder kijken hoe jij het nog ziet.

Hoi Stijn,
Ik zag op het forum ook een berichtje van iemand anders die diezelfde week wil gaan, ik heb daar even op gereageerd: https://www.wintersport.nl/forum/topic/88350?page=1#last…
Misschien kunnen we iets combineren.

Kan ik je ook een prive berichtje sturen zonder dat ik ingelogd ben?
Groetjes,

Hallo Stijn,
ben je gebonden aan deze datum ?
Kijk anders op; snownet.be forum reizen
Kijk bij Adriaan.

wintergroeten

Gast 667 - omwille van praktische redenen wel… sorry.

geinteresseerden mogen nog altijd iets laten weten… nog niets vastgelegd momenteel.

Hallo! Ik ben westvlaamse, 35j en heb veel ski-ervaring. Alleen gaan skiën zie ik niet zitten, dus een skimaat zou tof zijn…

Gast828,
Stuur je even een persoonlijk berichtje?
Wel eerst even inloggen.
Groet,

hey stijn, ik ben sofie 30j, met een beetje ski ervaring. Heb dit jaar geen vrienden die budget hebben om te gaan skieën en wil toch graag gaan. Westvlaming.

Hey Sofie,

Stuur je me anders eens een privé-berichtje ? Dan kunnen we verder overleggen.

Groetjes,

Stijn

Hey iedereen,

de periode 16/02-23/02 is momenteel niet haalbaar voor me, maar ik zoek anders mensen voor de periode 23/02-02/03. Ik heb al wel al een aantal geinteresseerden voor deze periode (1 man/1 vrouw, beide uit België ), maar graag nog iemand erbij (bij voorkeur een vrouw zodat het evenwicht gerespecteerd wordt ;-)

Groetjes,

Stijn

We zoeken nog 1 persoon (liefst vrouw, zodat we dan met 2 mannen - 2 vrouwen zijn, mooi in evenwicht) om mee te gaan naar Oostenrijk tussen 23/02 en 02/03.

Skigebied dat we zouden nemen, is wellicht Hochkönig - Ski Amadé

Ik ben een vrouw van 54j en zoek mensen om een gezellig weekje te gaan skien, zelf ben ik meer een gezelligheidsskier, vooral rode en blauwe pistes. Ik reis meestal met de bus. Woon in Vlaams Brabant.
Martine

Hallo Gast367, de topic hier is al van vorig jaar, maar als je nog iets zoekt de week van 18 januari wij 12 belgen hebben nog een plaatsje vrij

Plaats een reactie