Lindsey Vonn zwaar gecrasht in Super-G!

Skiing is a dance, and the mountain always leads.

Ziet er niet gezond uit…

if you pizza when you should french fry, you're gonna have a bad time

Was idd een flinke crash. Daar zit geen kruisband meer op zn plek in die knie.

nu.nl meldt dat de eerste diagnose op de piste een gebroken scheenbeen waarschijnlijk is.
http://www.nu.nl/sport/3122239/vonn-hard-onderuit-tijdens-wk…

planetski.eu zegt dat ze haar knie heeft geblesseerd.
http://www.planetski.eu/news/4636

Ik vind zelf dat Vonn al erg snel in het nieuws komt, vooral in Nederland. Als het een andere skier was geweest betwijfel ik het of die nu.nl haalde. Een ander voorbeeld is het dodelijk ongeval tijdens de X-Games met een sneeuwscooter is hier in Nederland niet in het nieuws geweest.

Als de Alpen een vrouw is, dan zou ik ermee trouwen.

@ Nick: Sneeuwscooters zijn ook niet lekker :)

Update 16.45 - It has been confirmed that she has ligament damage and will be out for the rest of the season.

bron: http://www.planetski.eu/news/4636

Nou, ziet er niet aardig uit!

Sneeuw is gewoon mijn obsessie.

Sorry Nick. Ik kan uuuuuren naar Lindsey Vonn kijken; met sneeuwscooters heb ik dat op één of andere manier toch minder…

@ Martijnski en Hans, ik kan ook uuuuuuurrrrreeeennnn kijken naar Lindsey Vonn, Dara Howell (is meer mijn leeftijd) en zo zijn er nog wel een paar :P Sneeuwscooters kijken is bij mij ook minder, maar het ging mij er meer om dat ongelukken van andere in profesioneel competetieverband niet altijd in dezelfde grote in het nieuws komt.

Als de Alpen een vrouw is, dan zou ik ermee trouwen.

Zo werkt nieuws, Nieuws is subjectief.

Tja helaas werkt het nieuws wel altijd zo… Nou ja, kan ze in elk geval met Tiger Woods een balletje gaan slaan in de tussentijd dat ze weer normaal kan lopen en skien.

Als de Alpen een vrouw is, dan zou ik ermee trouwen.

Lees net dat ze een zware knieblessure heeft opgelopen en dat ze een breuk in tibiakop heeft ze moet geopereerd worden en is de rest van het seizoen uitgeschakeld.
Dus die zien we volgend jaar pas terug das heel jammer.

Maar wederom een knappe prestatie van tina maze die met een geweldig seizoen bezig is.
En er qau uiterlijk ook mag wezen net als lara gut trouwens ook een mooie jongedame is die vandaag 2e werdt

Inderdaad.
Als je ook ziet dat Maze zo ongeveer het dubbele aantal punten heeft t.o.v. de nummer twee…
En volgens mij heeft ze dit seizoen bij zowat alle wedstrijden op het podium gestaan.
Ik vind het ook knapvan Mancuso: die draait geen wereldseizoen maar pakt weer wel een podiumplaats mee. Zij weet altijd wel goed te pieken.

Verder zijn er veelbelovende jonge meiden aan het oprukken zoals Gut en Weirather, en leuk dat Chemmy Alcot weer een beetje meedoet.

Heel bizar maar de NL pers gaat het skien ook langzaam ontdekken: op ad.nl zowaar aandacht voor Marvin van Heek.

Komt natuurlijk ook doordat de nederlandse media nu weet dat marcel hirscher een nederlandse moeder heeft denk da dat ook meespeelt dat de media er nu meer aandacht aan schenkt.
Voor mij als skifan alleen maar mooi.
Ik heb marcel vorig jaar live zien winnen bij de nightrace in schladming.
Echt supergaaf.

Plaats een reactie