Briançon

Dit onderwerp gaat over de bestemming Serre Chevalier

Hallo , Ik en een paar vrienden gaan begin februari op skireis met een studentenvereniging. We kunnen kiezen tussen Les 2 Alpes en Serre chevalier.
Onze voorkeur gaat uit naar Serre chevalier aangezien het skigebied ons meer aanspreekt. We zouden logeren in Briançon. Alleen betwijfelen we het of hier wel genoeg feestmogelijkheden zijn of zien we dit verkeerd? Ik denk niet dat hier discotheken zijn? en qua après-ski vind ik ook niet veel op het internet.
Klopt onze veronderstelling of niet?
Bedankt Mathieu

In Briançon heb je een paar barretjes, maar nergens echte après-ski, Villeneuve en Chantemerle zijn dan beter geschikt, maar echt los gaat hier ook niet. In Les Deux Alpes is er duidelijk meer feest. Maar als het op skiên aankomt is Serre Che wat mij betreft een stuk interesanter.

Click. Click. Peace

Zeker in Signal du Prorel onderaan de lift in Briancon? Was vroeger een studentenhok. Geen idee of dat nog steeds zo is.

Uitrusten doe je maar in de lift.

We zouden logeren in Signal du Prorel. We gaan hiervoor kiezen waarschijnlijk aangezien het skigebied van serre chevalier veel beter is. Les 2 alpes ziet er niet echt aantrekkelijk uit op het pistekaartje.

Plaats een reactie