skischool

Dit onderwerp gaat over de bestemming Kitzbühel - Kirchberg

Wij zijn aan het twijfelen over de skischool in Mittersill/Hollersbach.
Onze dochter is 6 jaar en heeft al 3 wintersporten op de skies gestaan, nu zijn er 2 mogelijkheden:
1 Panoramabahn Stefans Skischule.
2 Pass thurn skischule Jungwirth.
Wat zou het beste zijn om te doen?

Na 3 jaar heb je toch geen skischool meer nodig?

Zeker wel op les sturen! Het kind zal na 1 dag skiles meer hebben geleerd dan van de ouder in een hele week.

Wellicht een optie om het kind 4 dagen op les te sturen en de overige dagen samen (kleine) tochten te maken.

Hallo! Ik ben een beetje nieuw met skien, maar vind het erg leuk! Heb in Canada 1 dag geskied bij Martock ski, dat was eigenlijk de eerste keer dat ik geskied had, maar het ging wel heel goed! Wil graag een keer een skivakantie maken. Moet ik dan op les en welk niveau? En is er een bepaald gebied waar ik het beste naartoe kan gaan?

Oostenrijk is heerlijk om te skieen, en Kirchberg een goede optie.
Lekker doen.
Er is een goede skischool in Kirchberg. Zeker les nemen als beginner. Groepsles is hardstikke leuk en de skileraar laat je meteen ook het gebied verkennen.
Als je al een beetje kunt skieen, kan je voorskieen en delen ze je in in de groep waar jij het beste past.

Hoe dan ook beginner of gevorderd, hardstikke leuk, leerzaam, gezellig, en binnen een paar dagen kan je al een aardig leuke afdaling doen!!

Ga vooral wat les neme, daar heb je later alleen maar meer plezier van!!

Kun je hier ook aprés-skiles krijgen? Waar kan ik me aanmelden?

Onze dochter heeft zeker 6 jaar les gekregen op de skischool in het dorp in Kirchberg! Wij vinden skiles heel belangrijk en na 3 jaar kunnen ze echt nog niet skien hoor!!
De skischool midden in het dorp is prima, ook wanneer ze al wat verder zijn.

na 3 jaar zeker nog wel op les… het is geen 3 jaar het is 3 weken en waarschijnlijk niet eens 3 hele weken… Basis moet je leggen als je jong bent

Beste fiseler,

hier een berichtje van een skileraar bij stefan’s skishule. De lessen zijn goed en nodig ook op 6 jarige leeftijd. Het is in het belang van het kind, zeker in deze leeftijd zichzelf te blijven ontwikkelen, hebben ze later veel profijt van. Bij de school kan in de voorjaarsvakantie om specifieke nederlandse leraren gevraagd worden. Wellicht komen ze in mijn groep terrecht.

Wellicht tot ziens in oostenrijk.

Met vriendelijke groet,

Menno Bout.

Hallo Menno,

Als leraar bij Stefan heb je vast wel antwoord voor mij: hoe groot is de kans dat mijn drie dochters (4,6,8 jaar) volgende week een Nederlandse leraar krijgen? Verder twijfelen we voor onze jongste tussen de Dwergencursus of halve/hele dagen skicursus. Wat adviseer je? Alvast bedankt!

hoe groot zijn de groepslessen voor de kinderen leeftijd van 7 tot 10 jaar?

Een filmpje van onze skischool:

Plaats een reactie