Appartement gezocht SERFAUS-FISS-LADIS

Dit onderwerp gaat over de bestemming Serfaus - Fiss - Ladis

Ik zoek een appartement (2 pers.) voor de periode 9 t/m 13 maart. Aangezien het m’n 3e trip wordt dit seizoen, wil ik de kosten binnen de perken houden. Geen probleem als ik de bus / auto moet nemen om bij de pistes te komen, zolang de busrit naar de gondel niet langer duurt dan een minuut of 20.

Iemand suggesties?

Dank je.

Daar was ik al op uitgekomen. Helaas weinig aanbod voor de specifieke periode. En de paar die wel matchen zijn te duur (> 100 EUR per nacht p/p).

Dan zal je iets kunnen zoeken in het dal, bij Rietz of Prutz.
Daar liggen de prijzen een stuk lager dan in S-F-L.

http://www.tiroler-oberland.com/de Effe op deze link klikken en daar zoeken.
Vanaf Ried en Prutz rijdt er een skibus in ca. 15 minuten naar Fiss toe.

@ronald16, @ducatif1 en @skizoeker: bedankt voor de voorzetjes. Zal komend weekend eens proberen te scoren.

Ze willen in Serfaus liever een hele week verhuren.
Als je zoekt op een hele week za-za, dan zijn er voldoende.
Je kunt ook overwegen om een paar dagen voor vertrek VVV te mailen, dan heb je kans dat je wel 4 dagen kunt boeken. Zo scharrelen wij ook wel eens een losse nacht op

Dat snap ik, vandaar mijn vraag voor suggesties.

En toch lukt het me elk jaar om een shortski van woensdag t/m zondag te boeken.

Wij hebben een aantal jaren geleden voor een kleine week een appartementje in Obladis gehuurd. Was op een boerderij, appartement was redelijk geprijsd. Pension Obladis heette het, volgens mij. We betaalden iets minder dan 100 euro per nacht met zn drietjes. En met de auto waren we elke ochtend vrij snel in Ladis bij de gondel.

Plaats een reactie