Skipas online of ter plekke?

Dit onderwerp gaat over de bestemming SkiWelt Wilder Kaiser - Brixental

Hoi,

Net las ik ergens dat het soms goedkoper kan zijn om online al skipassen te kopen. Weet iemand of dat voor Skiwelt ook geldt? (dan kan ik dat snel nog even doen…)

een dag niet gelachen is een dag niet geleefd

Ik heb geen ervaring met het online kopen van de skipassen. Dus wat dat oplevert qua korting kan ik niet zeggen.
Ik weet wel dat je in veel gebieden korting krijgt op vertoning van een ingevulde gastenkaart… Wellicht dat je deze misloopt bij het online bestellen (of dat deze wordt gecompenseerd door de online korting).

Weet iemand of je de skipas voor Skiwelt die je online koopt en waarvoor je een PDFje krijgt meteen kunt gebruiken of dat je die nog bij de kassa moet omruilen voor een creditcard formaat pasje? Lijkt me sterk dat je een A4tje kunt gebruiken bij de poortjes…
Alvast bedankt!

Afgezien of het kan lijkt mij het buitengewoon omslachtig om bij elke lift dat A4’tje met QR- of barcode te scannen.

Wij hadden voor onze vakantie in Val Thorens online de skipassen gekocht (zat bij de acco) en moesten met een a4tje naar een verkooppunt om de passen op te halen. Lijkt mij dat het overal zo zal gaan.

Übung macht den meister!!!

De meeste akigebieden bieden 3 opties bij online aanschaf:

  • Thuisbezorgd - minimaal een week van tevoren bestellen en bezorgkosten van toepassing (daar gaat je korting)
  • Afhalen
  • Opwaarderen van een skipas die je al hebt (obv het kaartnummer)

wij kopen onze skipas in het Gasthaus , het bedrag is hetzelfde als aan de kassa maar we krijgen van onze hotelier een skilocker gratis in het dalstation van Ellmau , dus geen gesleur met de skis etc.daardoor kunnen we meteen onze apresski boots aantrekken om erin te vliegen in de Fabels !!!