Taxi innsbruck-gerlos 20 jan

Dit onderwerp gaat over de bestemming Gerlos

Wij vliegen met 2 personen op 20 januari met transavia om 11.55 naar Innsbruck en willen met de taxi naar Gerlos. Zijn er nog meer mensen op die vlucht die ook met de taxi naar Gerlos gaan? Taxikosten delen?

in dit topic: https://www.wintersport.nl/forum/topic/1490 is er ook iemand die een kwartiertje later aankomt. Gertjan heettie…

fijne site hè, dat wintersport.nl?

teun,
ik heb bij transavia ook de reis naar gerlos erbij geboekt, kosten waar heel laag. de taxi is volgens mij heel duur. ik heb dan wel via een reisbureau geboekt

Wij vliegen vrijdag 21 januari om 7:10 vanaf rotterdam naar insbruck en moeten ook naar gerlos. Wie wil er een taxi met ons delen?

Ik vlieg op zondag 27 februari naar Insbruck en land om 16.15 uur. Wie wil er een taxi met me delen naar Gerlos of anders Koningsleiten? Ik hoo rhet graag, petravandenengel@gmail.com

Wij vliegen 11 febr.2012 naar innsbruck aankomst +/- 14.30 uur en gaan dan met ons vieren naar gerlos
zijn er nog mensen die ook die kant op gaan ??
wij gaan terug 18 febr. vertrek uit gerlos +/- half 8 s,morgens

Wij vliegen op 8 jan met 2 personen naar Innsbruck en komen rond 8:35 uur aan. Op 12 jan gaan vliegen we om 09:40 terug. Wie wil er een taxi met ons delen naar Gerlos?

Zijn er bussen die van innsbruck naar gerlos gaan en moet je die op voorhand boeken of is alleen taxi mogelijk?

Ik vlieg ook op innsbruck op 26 maart en land om ca. 08.35. Ook ik zoek iemand om samen een taxi te delen naar gerlos of koningsleitern

Wij vliegen op vrijdag 13 januari 2012 om 9.40 uur van Innsbruck terug naar Rotterdam. Iemand interesse een taxirit met ons tweeën te delen van Gerlos naar Innsbruck op 13-01-2012?

Ik zoek nog een plaatsje in een taxi(bus) op 13 januari , van Innsbruck naar Gerlos,
we komen omstreeks 18:00 aan.

Wij zijn vorig jaar met de taxi gegaan via kamenlander (of zoiets). Wij konden gewoon een pp prijs betalen. Rechtstreeks daar geboekt en betaald aan de chauffeur. Er waren meer mensen die gewoon bij hem hadden geboekt. Kwam ons netjes halen in de aankomsthal. Hij had een busje voor ik dacht iets van 20 personen.

Heb ook goede ervaringen met Kammerlander, zowel touringcar als gewone taxi.

Wij betaalde trouwens 28 pp, maar toen was het busje wel vol. Geloof dat ze wel kijken naar het aantal ‘‘verkochte’’ plaatsen.

Je neemt een taxi tot zell am ziller en dan neem je de lift en ga je skieend naar Gerlos.
Scheelt je taxi kosten en je hebt er vast een afdaling op zitten.Wel rugtas meenemen.

@anoniem…

Daar hebben we wat aan!
Nooit zelf opgekomen klasse!

Thanks

Wij vliegen 10 februari met 2 personen naar Innsbruck, de vlucht van 7.20, dus aankomst rond 8.30 en moeten dor naar Fugen, Hotel Christal. Zijn er meer vakantiegangers die die kant op gaan? Kunnen we een taxi delen!

Wij vliegen 14 jan. met 5 personen naar Innsbruck.
Aankomst tijd, 14.25,We moeten door naar Selva,(it) en zoeken een taxi of mensen waar we een taxi mee kunnen delen.

Ook ik vlieg begin maart met een vriendengroep naar Innsbruck en merk dat er jaarlijks aanmerkelijk meer neergeteld moet worden voor het taxi-vervoer naar Fiss. Nu zag ik op
http://www.transfer-tirol.at een meerijd-centrale.
Heeft iemand ervaring met bedrijf,dan graag even reageren.

Hallo,

Ik vlieg zondag 12 feb met een vriendin naar Innsbruck. Wie wil er met ons een taxi delen naar Gerlos? Wij landen om 8.15ubop Innsbruck!

Graag reactie per mail jonygruijters@hotmail.com

Groet Jony en Rianne

Plaats een reactie