Gerlos Mountain Estate

Dit onderwerp gaat over de bestemming Gerlos

Iemand al in dit appartement geweest??

Dat is net geopend, dus je vraag gaat vast niet beantwoord worden.

Bekende van mij zaten er vorig week en zeiden dat het het er super verzorgd uit met alle gemakken voorzien.

Dat zal vast, ik zag de eigenaar bij Business Class van Harry Mens, daar werd reclame gemaakt voor deze appartementen, en ik zag de foto’s.
Er zal je daar vast aan niets ontbreken, maar goedkoop zal het vast ook niet zijn, het is extreem luxe.Niets voor mij, ik zie de kamer toch nauwelijks als ik daar in Gerlos ben, of ik zit op de piste of in de apress-skibar, het onderkomen doet mij weinig, ik ga voor een goedkoop adresje, een goed bed, net sanitair op de kamer en een goed ontbijt zijn van belang, de kamer mag van mij best verouderd zijn, dat doet me niets.

Gast we zitten daar voor 400 eurie pp volgende week inclusief skipas. Lekker goedkoop!! Haha en toch chill.

Dat is geen geld, dan zit je zeker goed, gelijk boeken voor volgend jaar, als de prijzen dan nog zo zijn tenminste.

wel heelgoedkoop.
:P

logies denk?

Zag deze appartementen inderdaad op verschillende sites staan voor rond de 400 pp inclusief skipas. Inderdaad logies, maar dan is het nog geen geld voor deze mooie appartementen.

Wij gaan er 28 januari naar dit app vandaar mijn vraag ben super nieuwsgierig hoe het zal zijn. Maar wij hebben met 6pers. meer betaald dan 400 inclusief skipas,ik denk dat wij rond de 550 zitten met skipas,moeten we zelf kopen daar. Op welke site word dit app aangeboden voor die prijzen wij hebben rechtstreeks geboekt bij Romex,type M6-B 95m2. Over 20 dagen zal ik echt zien hoe het er uit ziet…

Prijzen fluctueren natuurlijk afhankelijk van drukte. Geboekt via arke

Hi
Ik ga een week eerder in dat appartement Ook M6B. is er maar 1 van, dus dezelfde. Heb ook via Romex geboekt. 400 lijkt mij ook niet te kloppen. Appartement is vlamnieuw en al volgeboekt tot 28-04 en dan kost het nog 530 euri. Ga al jaren meerdere keren per jaar naar gerlos. helemaal super.

Cees, maak niet teveel rotzooi en alles heel laten voor ons. Veel plezier en laat aub eens weten wat je van het app. vond.

Gr Freek

Het was super daar? heel net appartement wij hadden de 5 pers met sauna. Lekker ruim en zeer netjes. Wij zaten aan de voorkant mooi uitzicht op de dalafdaling en het dorp.
We hadden een avond geen warm water gebeld en binnen een half uur was het klaar, kleine storing. Goede service. helaas alweer thuis. Super week gehad!

Gerlos Mountain Estate is helemaal top! Wij zatten in appartement TOP 10. Dat was het dan ook qua waardering.
Oostenrijkse bouwstijl met moderne inrichting van het appartement. Bij de aankomst stond er een leuk welkomstpakket klaar met een wijntje, koffiepads voor de Senseo etc. Ons appartement was voorzien van luxe apparatuur in de keuken Miele! Flatscreen TV’s op alle slaapkamers! en er was een WIFI hotspot (scheelde enorm in de kosten van de mobiel)! De auto’s stonden onder in de parkeergarage geparkeerd, dus zorgeloos in- en uitpakken. De skibus stopt op 50 meter van het complex! De ligging is ook goed lekker in Gerlos, maar aan het randje, geen last gehad van de late apres-ski gangers. Overigens is de apres-ski helemaal top!

Bizz-travel, volgens mij.

@Timo. Nee, geboekt via Romex Restate.

Plaats een reactie