Wifi hotspots in Gerlos

Dit onderwerp gaat over de bestemming Gerlos

Ik heb een vraagje, is er ergens in gerlos een internetcafe of de mogelijkheid om via wifi op je telefoon te kunnen internetten? Wie heeft er ervaring met hrt bereik via je provider internet? Want kan wel een extra abb afsluiten maar heb je wel bereik daar in de bergen.

Mvg mark

Ps hoop snel iets te horen ivm morgen vertrekken.
Ik zit trouwens in haus sonneck en zover ik kan zien heeft die geen wifi, gratis of tegen betaling.

in veel hotels/appartementen is wifi beschikbaar zonder dat het echt aangegeven staat, geloof ook enkele restaurants. mobiel netwerk heb je overal bereik, echter heb ik op vakantie 3g uitstaan dus of die dekking er is weet ik niet…

Harry, bedankt voor de info, ik zal voor de 15euro wel een abb afsluiten voor een week. Dat kan ik daar ook alsnog doen. Dus zal eerst even tjekken of het wifi bereik daar optimaal is. Want moet natuurlijk t thuis front ook op de hoogte houden. Haha. Bedankt voor de snelle reactie. Mark

In de Milchbar kan je internetten

Miski, wat is de code dan?

http://www.zillertalarena.com/nl/arena/winter/wlan.html?PHPS…

volgens deze site heb je overal wifi in gerlid.

Ik heb een vraagje, is er ergens in gerlos een internetcafe of de mogelijkheid om via wifi op je telefoon te kunnen internetten? Wie heeft er ervaring met hrt bereik via je provider internet? Want kan wel een extra abb afsluiten maar heb je wel bereik daar in de bergen. Mvg mark
Ps hoop snel iets te horen ivm morgen vertrekken.
Ik zit trouwens in haus sonneck en zover ik kan zien heeft die geen wifi, gratis of tegen betaling.

Mark op 19 jan. 2012 14:08

Ik zit in koningsleiten, dit is iets hoger en heb hier free wifi zillertal arena, werkt prima

Ik ga binnenkort ook naar konigsleiten, maar is dat free wifi ook buiten de restaurant enzo, dus op de piste en bijv in ons appartement ( onderaan de oefenweide).

Bij elk restaurantje op de berg en groot lift station hebben ze gratis wifi. Werkt bijzonder goed omet ik zeggen. De Wifi spots zijn zowel op de locaties zelf als op de pistekaart vrij duidelijk aangegeven :)

Zoals ReneS zegt, bij alle liften heb je een WiFi hotspot. Verder vind je in veel restaurants ook WiFi, zoals in de Arena Center. Seppi’s heeft bijvoorbeeld ook gratis WiFi (staat los van Zillertal). In Zell is het niet echt bij alle restaurants, maar nog wel steeds bij de lift.

De normale verbindingen (roamen) zijn ook goed.

Anno 2013 kost mobiel internet in Europa toch niets meer? Ik betaal 5 euro P/M om mijn internetbundel in het buitenland te kunnen gebruiken…

DON'T BLINK BECAUSE HISTORY IS WRITTEN IN AN INSTANT

@Arends ik ook, maar die 30MB die ik er per dag doorheen mag slijten is zo als je een paar foto’s verstuurd naar thuisblijvers…

@Arends ik ook, maar die 30MB die ik er per dag doorheen mag slijten is zo als je een paar foto’s verstuurd naar thuisblijvers…

ReneS op 24 jan. 2013 13:52

Er zijn blijkbaar verschillende bundels. Voor die 5 euro heb ik geen datalimiet, maar kan ik gewoon "onbeperkt" (lees: 1GB per maand) internetten. Ik zit bij Vodafone.

DON'T BLINK BECAUSE HISTORY IS WRITTEN IN AN INSTANT

stomme vraag misschien, maar kan je in Oostenrijk Gerlos ook een abbo aangaan (herlaadkaart ?) voor een bepaalde periode ? Zal minstens voor 1 week zijn veronderstel ik ?

Luc

Geen idee, maar waarom zou je het willen? Er zijn ontzettend veel hotspots op de berg zelf in in het dorp heb je in veel gelegenheden ook Wifi. Laat staan je eigen verblijf :)

Vorig jaar was er free wifi. Iets van Zillertalarena als ik het me kan herinneren. Eenmaal inloggen en klaar voor de rest van de vakantie. Toen van Krimml, Koningsleiten tot Gerlos mee ‘gewerkt’.

In de hele Zillertalarena wifi hotspots!
Zie:http://blog.zillertalarena.com/2014/12/18/wi-fi-verbindi…

Sinds deze zomer is in heel Gerlos gratis wifi: GerlosFreeWifi
In bijna heel de hoofdstraat is deze te ontvangen.

Bedankt voor jullie info. Ik wou eigenlijk de mogelijkheid om met verschillende mensen uit onze groep berichten te kunnen sturen naar elkaar (sms) omdat de groep dikwijls opgesplitst wordt in meerdere delen.

Luc

Plaats een reactie