Skiverbinding Gerlos - Königleiten

Dit onderwerp gaat over de bestemming Gerlos

He iedereen,
van 8 t/m 11 maart ga ik een flits skivakantie houden in Gerlos. Hoe is de verbinding op skies tussen Gerlos en Königsleiten?
Is dit een drukke periode?

prima verbinding. Wel een stukje een drukkere zwarte piste.

Onderaan de zwarte is het altijd een beetje druk maar prima te doen hoor.

kijk eens op weeweeweepuntboerteunpuntcom :)

Prima verbinding!

16 Maart ga ik weer die kant op.

Wij nemen vanuit Kaltenbach de bus naar Zell am Ziller.

Vanaf Zell am Ziller skieen we door zodat we met lunchtijd bij die lekkere pizzaria in Konigsleiten zitten!:)

Heerlijke tocht om te skieen!!

DON'T BLINK BECAUSE HISTORY IS WRITTEN IN AN INSTANT

Je kan in Gerlos tussen Arena Center en de Ebenfeld X-press een zwarte piste naar beneden nemen (36 en 36a).

Als dit niet wenselijk is dan kun je dichtbij Arena Center de Krummbach x-press pakken die je naar beneden brengt. Vanaf dat punt kun je met de Fussalm en de Falschbach de berg op richting Königsleiten!

Als het gaat vriezen dan warm ik op!

@Johan68
Is het mogelijk om Krummbach x-press ook naar beneden te nemen? Meestal wordt dit ivm het uitstappen niet toegestaan door het liftpersoneel, maar hier dus wel?! Ben zelf al wel naar Königsleiten geskied, maar m’n moeder kan niet al te best skiën en gaat dan dus niet mee en dat is jammer.

HE allemaal,

bedankt voor de info. Ik heb er zin in!

@jasper
dit is zeer zeker mogelijk,
echter wel met 2 personen. dit om problemen beneden met het uitstappen te voorkomen.

voor de mensen die zwart-vrees hebben: zo donkerzwart is de 36(a) niet hoor…

fijne site hè, dat wintersport.nl?

(a) moet zijn: ( a )

fijne site hè, dat wintersport.nl?

Ben er zelf ook al wel geweest en valt inderdaad wel mee, maar voor m’n moeder is het idee dat ze er af moet al een ramp.Voor haar dus de goede oplossing. Bedankt!

Plaats een reactie