Geldigheid Anwarter

Dit onderwerp gaat over de bestemming Gerlos

Hoi hoi,
Ik zou graag willen weten of het diploma wat je krijgt bij de cursus Anwarter Dual (want ik heb al mijn ski Amwarter via het Toriler skischoolverband maar nu wil ik ook mijn snowboard Anwarter halen) via de Snowsports Academy ook geldig is in Tirol? (Gerlos)

Ik hoop het echt want ik heb me al voor die cursus ingeschreven en al een deal met een snowboardschool in Gerlos.

Ik hoop snel iets van iemand te hopen!

Ja dit diploma is ook geldig in Gerlos. Alleen moet je je snowboard Anwärter natuurlijk ook halen bij de Tiroler Skilehrerverband

Ja maar daar probeer ik dus achter te komen, of die cursus die ik geboekt heb via de Snowsports Academy bij de Tiroler Skilehrerverband is. ?!?!

hallo,

Naar mijn weten is dit niet persé nodig. Als je de opleiding via SNowsports doet dan krijg je je diploma van het Wssv, Ons werd verteld dat het hiermee geen enkel probleem is om in een andere regio aan de slag te gaan want het blijft een oostenrijks erkend diploma.

groeten jasper

Je weet dus niks van je curcus, wanneer en waar?

Als jij je snowboard anwarter haalt via Snowsports Academy doe je dit bij het Wiener Verband en dus niet het Tiroler.

Voor zover ik weet is het geen probleem om met dit diploma ook in Tirol te gaan werken, maar het beste kan je dit natuurlijk even navragen bij je skischool in Gerlos.

Aangezien jij het hebt over je duale opleiding lijkt het mij echter wel dat je zowel ski- als board bij hetzelfde verband moet doen…

Thank God summer is over!

okey, de snowboardschool zegt dat ze mensen van toriler en wiener aannemen, dus dat is geregeld, Dank!
De cursus heet Duaal omdat het een verkort traject is voor mensen die al een Anwarter diploma hebben, er staat nergens dat het uit maakt waar je die gehaald hebt. Het staat verder los van elkaar.

Bedankt!

Plaats een reactie