Wie nog meer in week 4-2010 met kids?

Dit onderwerp gaat over de bestemming Königsleiten

Hallo,
wij gaan in week 4 van 2010 een weekje naar Konigsleiten. We hebben een dochter die dan 5 jaar wordt en we hebben een zoon die dan 2,5 jaar is. Wie gaat er nog meer in deze week met kids rond deze leeftijd? Altijd leuk om wat sneeuw/speelvriendjes te hebben in de buurt.
Groetjes

Hallo Mimie,

Het is idd leuk voor de kinderen sneeuw/speelvriendjes te hebben. Wij gaan alleen met ons zoontje van bijna 3 in week 3 naar Konigsleiten.

Hebben jullie al ervaringen in dit gebied? Wij gaan namelijk voor het eerst naar KL.

Groeten

Hoi,
ik ben in het verleden vaker in Gerlos geweest, maar vind dat nu met kinderen te massaal. In Konigsleiten is het veel kleinschaliger en kun je zo vanuit je appartement gaan sleen / skien. Ben benieuwd. De kinderen gaan wel gewoon naar de creche in Gerlos. Veel plezier voor jullie!
Groetjes Mimie

Hallo,

Ik wil ook graag naar konigsleiten ben er al veel vaker geweest en vind het er heerlijk.
Maar hoe bevalt de creche want ik wil samen met mijn zoon van 3.
Volgens mij is er niet de mogelijkheid om al te lessen vanaf 3 jaar.
Moet je je tijdig aanmelden voor de creche? (ik zit vast aan de krokusvak.)

Hoi,
wij brengen de kids naar de creche in Konigsleiten. Ze geven daar ook al “skiles” vanaf 2,5 jaar. Ik zou me inderdaad aanmelden voor de Krokusvakantie bij Michi’s Skischule.

hoe is jullie ervaring met de creche in gerlos / koningsleiten. Wij willen waarschijnlijk ook die kant op gaan met ons zoontje van 2,5.

hallo allemaal,
ben even in verwarring over creche in konigsleiten of Gerlos…Wij gaan met 2 families met kinderen tussen 2 en 4 naar Konigsleiten. We hebben in KL gezocht naar een creche voor de kleintjes van 2, maar niet gevonden. Daarom hebben wij nu al gereserveerd bij Michi’s Shishule in Gerlos: kinderopvang voor de kleinsten en les voor de 2 kinderen van 4 jaar oud. Hebben wij ons nu vergist?? Is er wel een creche in KL??? Hoe dan ook, ook deze ‘constructie’ lijkt ons goed te doen, aangezien Gerlos maar een paar km van Konigsleiten vandaan is. Aanvullende tips zijn natuurlijk altijd welkom. O ja, wij gaan in de week van 6 februari!

Peggy er is wel zeker een creche in KL. Kijk eens bij Sterngucker… Succes en veel plezier daar (zal wel kunnen, heerlijk dorp)

Hoi Peggy en andere,
Ik google me rot maar creche in KL niet gevonden. Kan iemand een cocrete link sturen? Ik heb ook bij sterngucker gekeken maar niets gevonden. Graag alle tps welkom.

het is inderdaad lastig om kinderdagopvang te vinden in königsleiten, maar het schijnt er volop te zijn.
@mimie: gaat de leerplichtambtenaar ook akkoord met jullie plannen? :)

fijne site hè, dat wintersport.nl?

best leuk kinderen he.
als er maar aan creche is.

Yep leuk die kids, dan hebben Papa’s en Mama’s een leuke vakantie en ik pas erop maar dan wel in Zell am Ziller bij skischool Lechner daar is wel opvang geen animatie,in koninsleiten in sterngucker was in de zomer wel opvang want onze dochter heeft daar gewerkt weet niet hoe het daar in de winter is.

Wij gaan ook in week 4 naar Königsleiten, met onze dochter van 7 jaar. We hopen dat ze een paar Nederlandse vriendinnetjes treft in de skischool!

@mimie: hoe bracht je de kinderen naar de creche in Gerlos? Auto? Bus?

Nu zit ik met hetzelfde probleem… Gerlos lijkt mij niet echt iets voor met kleine kinderen, maar de kinderopvang (Boven aan de Isskogel) ziet er mij dan wel zeer leuk uit.

Plaats een reactie