taxi van krimml

Dit onderwerp gaat over de bestemming Königsleiten

wij overwegen om met de trein te gaan…deze heeft echter geen mogelijkheid van transfer tot aan konigsleiten…wel tot aan krimml met een boemeltreintje…

zouden van krimml een taxi naar konigsleiten kunnen pakken of gaat er een bus?

Ik ben ook eens met de trein naar Königsleiten gegaan. Tot aan Krimml kon ik met dat boemeltreintje daarna moest ik met de bus (heb geen enkele taxi gezien toen) Een bus reed er wel, maar dan met overstap in Gerlos. Bovendien duurde het nog 3 uur voordat de bus vertrok, al met al een zeer lange reis. Je kunt ook vanaf Zell am See met een boemeltreintje mee, zodat je een rechtstreekse verbinding het tot Mittersil, en daar kun je een bus nemen die veel vaker rijdt. Ook gaat er een rechtstreekse bus van Zell am See naar Königsleiten!
Hoop dat je wat hebt aan deze informatie

Een bus van zell am see rechtstreeks…zou ook super zijn, heb je een naam zodat ik het schema kan zien?

Of een taxi van konigsleiten reserveren in krimml…?

Ik ben ook eens met de trein naar Königsleiten gegaan. Tot aan Krimml kon ik met dat boemeltreintje daarna moest ik met de bus (heb geen enkele taxi gezien toen) Een bus reed er wel, maar dan met overstap in Gerlos. Bovendien duurde het nog 3 uur voordat de bus vertrok, al met al een zeer lange reis. Je kunt ook vanaf Zell am See met een boemeltreintje mee, zodat je een rechtstreekse verbinding het tot Mittersil, en daar kun je een bus nemen die veel vaker rijdt. Ook gaat er een rechtstreekse bus van Zell am See naar Königsleiten!
Hoop dat je wat hebt aan deze informatie

Iris op 19 dec. 2011 15:04

Als je al in Krimml bent en je gaat richting Gerlos, dan kom je eerst langs Koenigsleiten, dus van een overstap in Gerlos heb je dan geen enkele last.

Wij zijn twee keer met de (dag)trein naar K. geweest. Trein (ICE/EC) tot aan Jenbach, taxi tot K.
Wij reden met Taxi Kammerlander (http://www.kammerlander.at). Maakte vooraf een “principe afspraak” en belden en-route, zodra de aankomst in Jenbach bekend was op.
Stonden klaar bij het station.

Nee klopt, idd zit ergens anders met mijn gedachten pff haha en typ gewoon Krimml in, Ik bedoel vanaf Zell am Ziller, en dat was een zeer lange reis, het boemeltreinje tot Krimml is veel beter! En dan rijdt er dus nog een bus rechtstreeks van Zell am See naar Königsleiten. Dat wilde ik eigenlijk opschrijven

Van Krimml naar Konigsleiten is ca. 10-15km. Dus de prijs van een taxi moet reuze meevallen.

Van krimml naar konigsleiten is inderdaad kort…maar het schijnt onderaan de berg te zijn ofzo…

Van jenbach kan ook, maar is denk ik al gauw 100-150 euro…?

Waarom niet met de trein tot worgl, transfer naar gerlos is geen probleem toch! Pak je daar toch een taxi?!

Inderdaad gewoon een taxibusje boeken via Kammerlander. Vorig jaar vriend van mij op die manier vanaf vliegveld Innsbruck naar Gerlos gekomen. Max 150,-, maar omdat er dan 3 personen meegingen was het 50,- pp. De transfer van Krimml naar K-leiten zal dus echt niet duur zijn en jullie zijn met meerdere personen neem ik aan.

thanx, ik heb een vraag naar kammerlander gemaild…

anoniem…worgl komt niet voor in de trein treis van schnee express…of is dat van een andere trein…welke?

Ik weet niet wanneer je vertrek. Ik moet ook vervoer regelen op zondag 5 feb vanaf vliegveld Innsbruck naar Koningsleiten. Wie vertrek er dan nog meer? Wij vliegen met Transavia. Komen rond 11 uur aan.

helaas, het is in de krokus, 25 febr

Plaats een reactie