Betaalbaar hotel in Lech

Dit onderwerp gaat over de bestemming Lech

opzoek naar een redelijk betaalbaar hotel in Lech.

*bericht bewerkt door moderator (Rogier) op 07 jul 2017 19:37: Titel aangepast & goede subforum geplaatst

Hey Wilhelmina, wat je is je budget en de periode? Ik ken Lech en de hotels vrij goed en help je graag.

*bericht bewerkt door hanss op 07 jul 2017 20:13

wat leuk je reactie.dankje. Ik kom snel met meer informatie (datum). even met mijn zus overleggen.

Kijk eens naar hotel Alt Hubertus. Een leuk betaalbaar hotel. Heel aardige mensen, dichtbij het centrum en vlakbij de Schlosskopf stoeltjeslift. Het hotel heeft een sauna en stoombad, en een eigen parkeergarage en parkeerterrein. Scheelt een fors bedrag aan parkeergeld. Het hotel heeft als een van de weinige kleinere hotels in Lech een terras, waar je aan het eind van de dag prima van de zon kan genieten.

Dankje. Ik ga zeker even kijken.

Hanss. Wat betreft budget. Het zou mooi zijn zo rond de 100 euri per nacht.
3 week van maart.

Per persoon? Half pension? Groeten!

Per persoon eventueel, half pension.
😊

Voor ik neem aan voor 2 personen in Maart een hotel in Lech voor 100 euro.
Gaat volgens mij niet lukken in één van de duurste wintersport plaatsen van Oostenrijk.

Hmm, een snelle invoer in een bekende zoekmachine geeft aan dat het voordeligste op ongeveer €125 p.p.p.n. uitkomt.
Niet geheel ontoevallig bij Alt Hubertus.

@Bennie ook gezien.
Lech heeft nauwelijks 3sterren hotels… aan die prijs zal het moeilijk worden vrees ik :-)

idd niet geheel toevallig. 3 persenen hetzelfde hotel

Ik ga kijken👍😀

misschien kom ik nog een keer langs met dezehfee vraag ( hoger budget
Bedankt allen. Prettige zondag.

Ze hebben prijsafspraken in Lech, goedkoper lukt niet. Gewoon om het exclusief te houden, op de massa zitten ze echt niet te wachten.

SkiBeppie is een echte kenner!

dank voor jullie reactie We houden moed. 😊

dank voor jullie reactie We houden moed. 😊

Pension Walkerbach. Ook met half pension, goed eten. En gewoon een klein minibusje als skibus.

Piste riderrrrr

@ Wilhelmina
Een wintersportvakantie in Lech is met ALLES bovengemiddeld duur.

Dankje. Dat was ik mij bewust! (Nu nog meer 😉

Je zou ook kunnen overwegen om in één van de andere dorpen te verblijven. Dan heb je wel de lusten van het mooie skigebied, maar niet de hogere kosten die een verblijf in Lech met zich meebrengt. Denk aan Stuben, Warth of Schröcken.

Mr. Slow

Lech is niet met alles bovengemiddeld duur. Restaurants zijn er vaak opvallend redelijk, en ook de skipas is zeer redelijk.
Alleen acco is duidelijk duurder dan de rest van Oostenrijk, ook duurder dan Ischgl en St.Anton

Waarom wil je per se in Lech zitten?

aantal jaren terug daar veel meegemaakt
nu nog 1 keer terug. ( tis een gevoel)

Hmm, een snelle invoer in een bekende zoekmachine geeft aan dat het voordeligste op ongeveer €125 p.p.p.n. uitkomt.
Niet geheel ontoevallig bij Alt Hubertus.

Bennie op 8 jul 2017 17:29

Inderdaad. Dit jaar in week 11 - 18 maart € 122,50 pppn betaald.

het gaat hekemaal goedkomen. Dankjulliewel 😊

Aan de andere kant van het dorp (Schlegelkopf) zijn een aantal interessante ski in/out opties:
Haus Dr. Küng
Pension Nenning
Pension Mohnenfluh
Haus Franziska
Pension Alpenfluh

Ik heb erg goede ervaringen met Haus Braunarl. Hebben bovendien sauna + stoombad. Is géén hotel: je kunt er je eigen potje koken als je wilt.

Plaats een reactie