après-ski

Dit onderwerp gaat over de bestemming Wagrain

Tot hoelaat duurt de après-ski in de Kuhstall? En is er 's avonds in het dorpscentrum ook nog ambi in de bars of disco??

wagrain weet ik niet, maar op een steenworp afstand ligt Flachau, en daar gaat de apres ski tot laat door.

Wagrain ben ik geweest, apresski duurt tot etenstijd daarna gaat iedereen slapen :)
Ging vaak naar Flachau, alleen is de verbinding tussen Wagrain en Flachau niet best per bus.
Als wij weer terugkwamen vanuit Flachau was alles al donker en stil in Wagrain haha

Skiën= 6 maanden voorpret en 6 maanden napret

Wagrain ben ik geweest, apresski duurt tot etenstijd daarna gaat iedereen slapen :)
Ging vaak naar Flachau, alleen is de verbinding tussen Wagrain en Flachau niet best per bus.
Als wij weer terugkwamen vanuit Flachau was alles al donker en stil in Wagrain haha

Ivo7 op 28 okt 2014 13:37

In Wagrain wel degelijk plekken waar de apres ski tot in de late uurtjes doorgaat. zoals de Riverside en de Tenne Wagrain dus niet iedereen gaat na het eten slapen.

Wagrain ben ik geweest, apresski duurt tot etenstijd daarna gaat iedereen slapen :)

Ging vaak naar Flachau, alleen is de verbinding tussen Wagrain en Flachau niet best per bus.
Als wij weer terugkwamen vanuit Flachau was alles al donker en stil in Wagrain haha

Ivo7 op 28 okt 2014 13:37

In Wagrain wel degelijk plekken waar de apres ski tot in de late uurtjes doorgaat. zoals de Riverside en de Tenne Wagrain dus niet iedereen gaat na het eten slapen.

RobinZijlmans op 28 okt 2014 16:54

Eens, maar dat is meer in de late uurtjes… persoonlijk vind ik het leuker om te apresskieen direct na het skieen en dan tot een uurtje of 20.00 dan eten en terug naar appartement, of door te halen tot 24.00.

Vergeleken met Flachau is Wagrain gewoon de rustige plaats als het om apresski gaat.
Wij zijn na twee keer apresski (Kuhstal) iedere keer naar Flachau gegaan vanwege de sfeer.

Skiën= 6 maanden voorpret en 6 maanden napret

Zelf vind ik Kuhberg (dalstation Grafenberg) de leukste apres ski plek in Wagrain.
's Avonds is Riverside een gezellige tent waar je overigens ook prima kunt eten en voor de late uurtjes kun je door naar Tenne.

Wil je echt “mega” apres ski dan ben je in Flachau aan een beter adres met de Dampfkessel of Hofstadl.

Thank God summer is over!

Plaats een reactie