Oud & Nieuw 2017 / Silvester 2017

Dit onderwerp gaat over de bestemming Wagrain

Wie kan mij iets meer vertellen over oud & nieuw in Wagrain, ik kan er niets over vinden. Kun je ergens gezellig eten die avond met 2 kids en wat zijn de tradities daar? Wij verblijven vlak bij de Flying Mozart.
Alvast bedankt!

Hoi Sophie, wij zijn ook op zoek gegaan naar een restaurant met oud en nieuw met onze dochter. Uiteindelijk deze link gevonden
. http://www.wagrain-kleinarl.at/de/wagrain-kleinarl/weihnachts-silve…
Wij hebben hotel Sonne gebeld of er ook een menu voor kinderen was, zij krijgen daar een aparte kaart. De andere activiteiten zijn ons ook nog niet bekend, maar het wordt vast gezellig! Veel plezier alvast in Wagrain!

Bij voldoende sneeuw wordt er een fakkeltocht georganiseerd waarbij skileraren in het donker naar beneden skiën met fakkels in hun handen. Altijd een mooi gezicht en leuk om eens bij aanwezig te zijn. Dit vindt plaats bij Juniorland wat vlak bij de Flying Mozart ligt. Ik zeg bij voldoende sneeuw omdat er over een skiroute wordt geskied waar geen sneeuwkanonnen staan, dus er moet echt voldoende liggen. Afgelopen 2 jaren was het helaas te weinig.

Uiteten kan zeker, maar wel handig om dit dan te reserveren. Almmonte zit bij de Flying Mozart en heeft een erg goede kaart.

Thank God summer is over!

Plaats een reactie