nog meer slechte ervaringen Skischool Semmler?

Dit onderwerp gaat over de bestemming Skiliftkarussell Winterberg

Nou ja, in iedere zin een paar keer ‘de brabander’ noemen heeft op zijn minst de schijn tegen.

Nou ja, in iedere zin een paar keer ‘de brabander’ noemen heeft op zijn minst de schijn tegen.

Userd op 8 nov 2014 23:57

Ik heb niet de illusie hier klanten te kunnen winnen -dat wil ik ook helemaal niet-, probeer slechts mijn ervaringen in Winterberg te delen. Algemeen noem ik in mijn berichten geen naam van het bewuste hotel of de skischool, tenzij dit functioneel is (skileraren zoeken, etc.).

Grussgott.... Ach, geht der Lift so hoch?

Ik sluit me graag aan bij de mening van @SPAM. Iedere keer roepen dat het niet objectief is, is veel te makkelijk.

Als het, in dit geval, over skischolen in Winterberg gaat, waarbij je zelf bij een ervan werkt, kun je nooit helemaal objectief zijn vind ik.

❄️

Vooruit: gratis reclame voor de concurrent: a.s. zaterdag opening skiseizoen op de Ruhrquelle: gratis skiën, sleeën en beginnersles van Skischule Poppenberg! Je kunt dagelijks de groeiende bult sneeuw volgen!
http://www.ruhrquelle.com/skigebiet-ruhrquelle/webcam.html…
In de loop van december komt er ook een Snowmaker op de Rauher Busch (lift 12) te staan, primair bedoeld om zwakke plekken in het sneeuwdek te kunnen repareren.

Grussgott.... Ach, geht der Lift so hoch?

Semmler? Prima!
De kinderen (13/10) gingen voor het eerst skieen. Drie dagen privéles, maar eerste dag zoveel zieken dat de ochtendpriveles niet door kon gaan. Gratis smorgens in de beginnersgroep meegedraaid, smiddags alsnog privéles. Fantastische ski-juf (Laura), die echt kijkt naar de mogelijkheden van de kinderen. Eugene zeer behulpzaam, transfer goed geregeld. Geen idee waar de slechte recensies vandaan komen, heb alleen maar positieve ervaringen met deze mensen!

Hier een tevreden klant!
Kids hebben alle 4 op hun eigen niveau goede les gehad.
De kleinste (3) in het kinderweitje en dit is geheel dankzij de lieve juf (Nienke)
Meisje van 5 is echt naar gekeken wat ze aankon, heel terecht wordt voor kinderen van 4 en 5 een lange dag afgeraden maar als ze het wel aankunnen en ze willen zelf graag dan mag het wel.
Er wordt heel goed gekeken naar de kids en als het te makkelijk of te moeilijk lijkt, schuift een kindje naar een ander groepje door!

en uiteindelijk hebben de jongens 1 afdaling gemaakt ondat er geen liftpassen waren (wisren wij niets van, zijn ook niet gebeld).
Alhoewel ik het idee krijg dat een deel van de klachten terecht kan zijn, ik vind deze klacht toch de mooiste. Skiles zonder skipas, wat had men verwacht?

Constant op 8 nov 2014 09:08

Soms hoef je als beginner geen skipas te hebben de eerste dagen of het kan zijn dat skipassen via skischool lopen .

Wauw lekker kort door de bocht zeg!

Dit zit heel anders, ik heb namelijk deze reviews gelezen toen ik een skischool zocht dat was eind december. (Lezen mag zonder account)
Ik twijfelde door de negativiteit enorm van dit topic , maar de andere skischool die ik had aangeschreven hadden geen plek meer voor mijn 5jarige dochter, of ik moest op het Landallpark verblijven.
Gisteren sprak ik 2 andere moeders die exact hetzelfde hadden
Wij zijn heel blij dat het ons heel erg is meegevallen en dat wilde ik daarom met jullie delen. 😀

Om te lezen heb je geen account nodig en om te reageren wel ⛷

hmm, Dan heb ik iets te voorbarig gereageerd. Excuses.

In 5 jaar kan er veel veranderen. Misschien kunnen we beter dit topic afsluiten?

Plaats een reactie