Welk dorp/welke stad is dit?

Ook al lijkt het zelfs in Nederland en België nog winter, de lente is toch echt in aantocht. En daarmee ook het einde van het skiseizoen. Er zijn hier dusdanig veel wintersportfans die toch nog graag hun ei kwijt willen (of aan studieontwijkend gedrag lijden), dus om iedereen toch nog een beetje warm te houden hier weer een ander ‘welke … is dit’ topic. Dit maal: Welk dorp (of stad) zie je hier.

Natuurlijk gelden dezelfde regels als in de andere topics. plus de volgende regel:

  • Het dorp moet te zien zijn vanaf een piste en vice versa.

Het maakt niet uit of de foto in het dorp zelf is genomen, of vanaf een berg. Leef je uit wanneer het jouw beurt is!

Start ik even met een makkie

null

Zell am See?

Goed, was ook wel een hele makkelijke om af te trappen, zo met het meer bovenin. Succes!

null

Succes! Deze lijkt mij ook niet al te moeilijk…

Stand:

1_____Henri

Fulpmes?

Nein

Fugen ??

Übung macht den meister!!!

Nee ook niet

St. Johann im pongau?

Hup Willem II

Jazeker Nicky, dat is goed! De volgende is voor jou

null

Nieuwe Stand:

1_____Henri
1_____Nicky

Hup Willem II

Schladming??

#ProudToBePartOfLesWintersportérs

Schladming??

thijs8 op 1 apr. 2013 21:08

Nee

Hup Willem II

Zauchensee?

Hinterglemm

Beiden onjuist.

Hup Willem II

Wagrain?

Wagrain?

Henri. op 2 apr. 2013 00:25

Nein

Hup Willem II

Kleinarl, uitzicht op de kinderpiste met op de achtergrond de afdaling van de Champion-shuttle.

Kleinarl, uitzicht op de kinderpiste met op de achtergrond de afdaling van de Champion-shuttle.

patrick14 op 2 apr. 2013 09:24

Helemaal goed.
Deze foto is genomen vanaf de camping aan de overzijde van de kinderpiste.

Je mag een nieuwe foto plaatsen met de nieuwe tussenstand.

Hup Willem II

gaat patrick14 nog een nieuwe foto plaatsen…???

Als het wit is kun je er over naar beneden...

Sinds 09u24 is de 3 dagenlimiet overschreden zeker? :)

ik krijg het niet voor elkaar om een nieuwe foto te plaatsen, Niels wil jij dit op je nemen?

ik krijg het niet voor elkaar om een nieuwe foto te plaatsen, Niels wil jij dit op je nemen?

patrick14 op 5 apr. 2013 11:16

gebruik deze link en plak de url in je post.
http://tinypic.com/

Als het wit is kun je er over naar beneden...

Of gewoon beneden naast de knop ‘reactie plaatsen’ op dat fotootje klikken?

Go with the snow!

@Mattz
Dat is vast al wel geprobeerd:)

#ProudToBePartOfLesWintersportérs

Als er voor vanavond geen foto is geplaatst zal ik dan een foto plaatsen om het topic toch aan de gang te houden? Zonde als zoiets een beetje doodbloed.

Als het wit is kun je er over naar beneden...

@greenfield , het is nog maar 1 dag geleden? ik snap dat je enthousiast bent maar het is nog de beurt van @patrick14 … als hij het goed vind is t natuurlijk wat anders?

Certified ski-boy, glijbewijs

2 april Jorian? Iets langer dan 1 dag me dunkt :)

Ik ben ook aan het wachten. Wil er nog niet aan geloven dat het seizoen er bijna op zit haha.

@skiwini , gister had Patrick het er nog over dat het niet lukte dus hij was er wel mee bezig… maar van mij mag het hoor! je ziet het indd nu ook aan het forum dat het seizoen zo’n beetje over is… alle raadsel topics zijn weer dood en als ik in de winter na een dag op het forum keek moest ik soms een pagina terug voor wat ik het laatst gezien had, nu is er soms maar 1 of 2 nieuwe reacties op topics…

Certified ski-boy, glijbewijs

Plaats een reactie