muts/accessoires voor op de helm

Om onze helmen dit jaar wat vrolijker/herkenbaarder te maken zijn wij op zoek naar een muts voor over de helm (en dus niet een grote gewone muts) of andere grappige dingen die je op de helm kunt bevestigen. Ik ben reeds bekend met de skimutsjes voor de helm voor kinderen en de geweien/hoorntjes die je erop kunt plakken. Hebben jullie nog andere suggesties?

Suggestie:word volwassen!

Haha, niet zo creatief?
Wat dacht je van een dennetakken er in/tussen steken.
Of neem ducktape en alles plakt erop :P

Ski: 25 jaar -|- Snowboard: 6 jaar -|- Respect the Mountains

2e suggestie: word volwassen!

probeer eens zonder helm wellicht dat de mensen daar al om moeten lachen.

toevallig gister voor mijn dochtertje zo’n mutsje voor over de helm gekocht, maar ik zou verder niet meer weten dan zo’n mutsje of zelf crea zijn en dingen erop plakken.

mama on a mission in the snow
fijne site hè, dat wintersport.nl?

Het lijkt mij slim om helemaal niks op je helm te doen ook al zijn sommige helmen dan heel saai.
Waarom het niet slim zou zijn. Wanneer je ongeluk krijgt en er is iets op je helm gedaan of geplakt is wat er in het origineel niet op zit en je wil het verhalen via de verzekering dit niet kan(moeten ze natuurlijk wel de helm hebben gezien). De verzekerking kan namelijk dan een vermoeden hebben dat er iets met de helm was en dat je heb proberen weg te moffelen door er iets overheen te doen.

Dat verzekeringsverhaal hierboven is onzin (hou 't wel normaal zou ik zeggen).

Er zijn ook helmstickers.

Kijk eens bij melux.be voor mutsen met een helm.

@Dirk
volgens mij is reclame maken voor je eigen webwinkel niet toegestaan hier…

3e suggestie: word volwassen!

4e suggestie: vind je dit echt leuk? ok het is een vraag.

Pannenkoek; een castrerende discus die door een agrarische autochtoon tussen je benen geramd wordt

Handig is wel even kijken naar de info van de fabrikant.
Deze trekt alle verantwoordelijkheid in wanneer blijkt dat er stickers of verven worden gebruikt.

Voor de rest trek ik het me allemaal niet aan wat ze met hun helmen uitspoken.
Als het hun skigedrag maar niet gevaarlijk beïnvloed!

Have White Fun!

Je doet met je helm wat je wil.
Doch, lees eerst de opmerkingen van de fabrikant.
Deze kan alle verantwoordelijkheid afwijzen indien er stickers of verven worden gebruikt, vreemd aan de fabricage!

Ik zou niet weten waar je dat kunt vinden.
Maar ik vind het juist heel cool! Volwassen zijn is ook maar saai. Het is dat ik geen helm heb, anders zou ik lekker kikkerogen opplakken of zo.

Serfaus

http://www.bestel.nl/outdoor-gadgets/rekbare-skihelm-cover-p…

Hier staan diverse covers voor op je skihelm, even de site aanklikken en kijken onder Outdoor Gadgets daar staan er genoeg!

http://www.crazeeheads.com/gallery.php

Hier staan de meer uitbundige covers persoonlijk vind ik deze niets maar goed je valt wel op!

Als je zo graag een muts wil dragen, doe je je helm toch af… :P

ik heb een rode helm, maar et vloekt nogal bij mn pak, dus ik dacht misschien kaen ik hem wit verven? weet iemand toevallig of dat kan en zo ja hoe?

Dan moet je je helm schuren, reinigen, afplakken, ontvetten, spuiten en aflakken. En dan maar hopen dat de verf goed reageerd met het kunstof van de helm.

o oke, super bedankt!

@ Jasmijn: Je moet voordat je kleur spuit eerst kunstofprimer aanbrengen!!

Ik heb een paar weken terug mijn helm gespoten.
Goed de kunststofprimer gebruiken en vooral de tijd nemen.

null

@Martijn, die is zeker mooi geworden!

@Jurjen Was ook wat werk met in totaal 4 kleuren. Zitten wel nog wat kleine foutjes in, maar ben er erg tevreden over.

cool! Ik heb er wat stickers opgeplakt van Shoei en Alpinestars (ja ik rijd motor ;-) )

Seriously snow addicted family!

Ziet er wel gelikt uit.

Maar ik vragen wat voor foutje erin zitten? Misschien dat ik de mijne ook wel een keertje onderhanden neem.

Goed gedaan man!!

@Ron vooral het afplakken had ik nog iets beter moeten doen. vooral aan de voorkant waar je het schuim van de helm kan zien. En in mijn helm zitten een aantal groeven die waren moeilijk om af te plakken dus daar is een beetje spuitnevel doorgekomen. Maar vooral eerst goed de juiste primer gebruiken ander heb je kans dat de lak het kunststof opvreet.

Ben opzoek naar heel dun mutsje voor onder mijn helm
Iemand tips?

Plaats een reactie