Wintersport maatjes gezocht(m/v)! Periode 15 t/m 30 maart 2014!

Beste wintersportfanaat, ski en snowboarder!

Wie gaat er mee op wintersport in de periode 15 t/m 30 maart 2014?

Pascal(27) en ik(30+) willen in maart een trip doen van 2 weken in Oostenrijk!
Voorkeur zou gaan naar eerst Skiwelt(Ellmau) en daarna Sölden/Mayrhofen/Fügen of iets anders.

We staan bij de eerste lift en gaan de piste af met laatste lift. Pascal is niveau gevorderd ski en ik doe alle pistes met snowboard en met skietjes. Niveau is gevorderd snowboard, skietjes:overleven op zwart.
Aprés ski zeer belangrijk! Want een drankje na de geleverde prestatie hoort er toch echt bij!

Pascal is fanatiek aan het sporten en zelf ben ik ook een sportief typje: net begonnen met de indoor duurtrainingen(spinning-voorbereiding wielerseizoen), body pump, hardlopen. Geef zelf af en toe les als spinningdocent. Kitesurfen en motorrijden zijn ook een passie van me!

Het lijkt ons ontzettend leuk als je een weekje of zelfs 2 weken met ons meegaat!
We hebben nog één plekje in de auto vrij, en kunnen ook een bestemming zoeken die bus/trein toegankelijk is mocht je een weekje willen aansluiten. Het lijkt ons ontzettend leuk om met een leuk groepje te gaan!
Kostenindicatie is week 1:€319 incl skipas en Week 2 willen we ook rond die koers houden!

Willen binnenkort een eerste meeting organiseren met de mensen die interesse hebben!
Pascal en ik kennen elkaar ook via dit forum en hebben elkaar al ontmoet!
Dus ben je op zoek naar een betaalbare wintersport naar Oostenrijk met een twee sportievelingen droom je nu al van de zon, sneeuw, relaxte pistes en apres ski?!

Laat het ons weten! We hebben er nu al zin in! En ja, maart is nog ver weg hé!
Voorpret mag nu beginnen! :)

Pascal en Janine

mmmm mijn verjaardag in de sneeuw vieren…

Top verhaal zo Janine, heb er echt zin in.

Hey,
Wat weten jullie over de sneeuw condities in die tijd van het jaar? Ik heb zeker interesse! En heb ik ook nog iemand om over motoren te lullen!

Hallo Joep!

Ah, leuk!
Vorig jaar rond zelfde periode geweest en was perfect! Daarom 2e week gebiedje met gletsjer weliswaar, dan is dat probleem ook opgelost maar volgens mij zijn de condities prima te doen!

Nou klinkt goed! Count me in!!

Ik ben in principe in voor dit verhaal beschik ook over een auto dus hou me op de hoogte desnoods kom ik solo daar heen gereden…alles voor wintersport!!!

Dit klinkt heel gaaf! I am in!

Leuk mensen!
Vertel eens wat meer over jezelf: waar kom je vandaan, hoe oud, wat vind je belangrijk aan je wintersport.
Wil je 1 week of 2 weken mee, voorkeursgebieden, wil je meerijden/heb je auto etc.
Gezellig!

40+ uit het gezellig Belgische Limburg. Ski ongeveer 7 jaar, ben laat ermee begonnen (heb ik nog spijt van), maar alle kleuren kunnen mij bekoren, zwart wel met iets meer zweet op de rug, lol. Apres ski hoort er zeker bij, tot 's morgens vroeg, en dan na een paar uurtjes slapen, terug de latten op om zo snel mogelijk op een houten bankje de eerste halve liter achterover te kappen. Ik kan vanaf 21 maart tot de 27ste. Heb ook een wagen ter beschikking, welke banden erop liggen moet ik nog checken. (vier denk ik) Hij drink wel iets teveel, maar dat zal hij van mij hebben. Ben sportief, tennis en fitness en geniet van het leven. Heb ook een motor, dat wou ik nog even toevoegen.

Groetjes, Hans

Joep Meijer 24 uit Wormer ( tussen Amsterdam en Alkmaar) ik ski al een jaar of 12 meerdere malen per jaar! Geen piste te steil! Ik ben verder niet Super sportief paar keer per week hardlopen en met goed weer mountainbiken in schoorl of Spaarnwoude!
Ik heb geen vervoer! Nou ja een Kawasaki haha maar dat wordt hem niet!
Groetjes joepie

Sven, 21 uit Almere.
Ik ski al vanaf me 14/15, niet elk jaar geweest helaas.
Ben aan het proberen om een skileraar diploma te halen(denk niet dat het dit jaar word)
Off piste skiën! geweldig vind ik dat, ook al kom je dan vast te zitten, en moet je een paar uur klimmen en lopen :p en gezelligheid moet niet ontbreken, drankje in apre ski hoort er ook zeker bij.
wat mij betreft 2 niet echt een voorkeur voor gebied, dus daar ben ik heel makkelijk in. En ben voorzien van een auto

Groetjes Sven

Sven, 21 uit Almere.
Ik ski al vanaf me 14/15, niet elk jaar geweest helaas.
Ben aan het proberen om een skileraar diploma te halen(denk niet dat het dit jaar word)
Off piste skiën! geweldig vind ik dat, ook al kom je dan vast te zitten, en moet je een paar uur klimmen en lopen :p en gezelligheid moet niet ontbreken, drankje in apre ski hoort er ook zeker bij.
wat mij betreft 2 niet echt een voorkeur voor gebied, dus daar ben ik heel makkelijk in. En ben voorzien van een auto

Groetjes Sven

Gast509 op 7 nov. 2013 15:26

Gepost zonder in te loggen :p

Wat leuk om jullie verhaaltjes te lezen!
Idee om appje te maken en verder te kletsen?
Mail in PB je nummer dan maak ik groepje aan!
Meteen doorpakken die handel! ;)

Al bekend waar jullie week 2 eindigen? En dan bedoel ik het weekend 27 tm 30 maart?

Heej Femke!

Nee, nog niet! Ik zal je bij de groepsapp plaatsen! :)

Kan je mij er ook bijplaatsen?

Zit ik ook al in dat groepje?

Heb de groepsapp aangemaakt!
Hans en Chris, krijg ik jullie nummers nog?

Hoi fanatieke skiërs .
Ik zou me graag willen aansluiten bij jullie .
Sta sinds kind al op de ski’s , niks te gek voor mij , zwart , off piste.
Hou zeker van de après ski .
Mocht er nog plek zijn … Hoor ik het graag .
Gr albert

De week van 15-22 mrt is al geboekt, 2e week nog niet.

Ola! Hebben jullie eventueel nog een plaatsje? Ik ben Sarah, 30j en kom uit Antwerpen. Ikzou graag nog een 2 de week op de lat (snowboard) staan ;-).
Ik doe dit een 3 jaartjes. Niet super gevorderd dus, maar ben wel sportief!! Zoek dus een gezellige groep om bij aan te sluiten in maart… Xx

@Pascal13, Janine_, Tip voor de tweede week : http://winter.alpadventures.com/themareizen/flaine-snowtrip…
Zelf ga ik ook hierheen. Heb normaal nog 1 plaats vrij in de auto voor mocht er nog een geinteresseerde zijn. Ik ga wel enkel de tweede week.

Wij hebben ruimte voor Italia - 15-22 maart - ik heb heel veel zin in!

zie dit thread: https://www.wintersport.nl/forum/topic/145616

Het Janine,

Graag hou ik me aanbevolen.
Ik ken Ellmau goed, en ben net zo snel beneden als het treintje.
Heb een auto, en er zin in!
Voor vertrek een meeting lijkt me een goed plan, tenslotte zit je toch een tijdje met elkaar in de auto, en daar is weinig ruimte voor irritaties!
Gr. Frans

We gaan 2mrt weer wat drinken en mocht het niet eerder zijn gebeurd hakken we de knoop door voor de boeking van de 2e skiweek van ~23-30mrt.

Ik weet dat een bekende van Janine wil komen voor alleen de 2e week.
Maar zijn bijrijder is weer afgehaakt dus staat nog enigzins op losse schroeven.
Dus mocht iemand daar nog serieuze interesse in hebben laat Janine het weten.

Voor 15-22mrt zit mijn auto iig vol.

@Pascal13, Janine_, Tip voor de tweede week : http://winter.alpadventures.com/themareizen/flaine-snowtrip…
Zelf ga ik ook hierheen. Heb normaal nog 1 plaats vrij in de auto voor mocht er nog een geinteresseerde zijn. Ik ga wel enkel de tweede week.

Ruben83 op 16 feb. 2014 10:18

We blijven enigzins in de buurt van de eerste plek, scheeld weer kosten met rijden.
Ellmau - Flaine is bv 750km.

Plaats een reactie