Wintersport van dinsdag tot zondag

Hallo allen,

Helaas kunnen wij dit jaar niet van zaterdag tot zaterdag op wintersport ivm school. Nu willen wij graag van een dinsdag tot zondag (evt zaterdag) skieen maar kunnen eigenlijk maar weinig appartementen waar er gebroken weken kunnen worden geboekt. Veelal is het van zaterdag tot zaterdag

Heeft iemand hier tips/suggesties waar wij nog kunnen zoeken? We zijn met 2 personen.

Alvast bedankt!

Dit was een vraag van mij, zag dat ik niet ingelogd was.

-beperken t/m zaterdag zal zeker helpen; di-zo betekent geen volle week, en bovendien over twee normale boekingsweken heen: dubbel verlies voor accomodatie

-zoek via , er zijn steeds meer wintersporthotels die per dag boeken; bovendien geeft ook hotels ‘in de buurt’ aan als alternatief, misschien is dat ook een optie voor jullie

-laagseizoen is makkelijker dan hoogseizoen; minder populaire plaatsen makkelijker dan populaire

:) zal wel te maken hebben met het niet ingelogd zijn. Booking.com bedoel je denk ik?

Kwestie van lezen @Gast356 ;)

null

MAND!

7-12 januari kunnen jullie bij ons in Wagrain/Oostenrijk terecht en ook in maart hebben we nog diverse mogelijkheden.

Ik hoor wel als jullie interesse hebben (http://www.hausheimat.com).

Als je bepaalde voorkeur hebt voor een bepaalde regio, ga dan naar de website van dat dorp.
Daar is bijna altijd wel een overzicht van verhuurders met beschikbaarheidstool.
En anders de lokale VVV even bellen of zij adressen weten waar t mogelijk zou zijn.
In dorpen die net niet aan de piste liggen is er altijd wel plek…

Ik vraag me trouwens af of de prijs wel veel lager is dan een volle week boeken, dan zou ik anders gewoon zoeken naar zondag-zondag en de verhuurder contacteren. Wellicht is er via persoonlijk contact nog iets te regelen mbt die eerste dagen.

Zelf zit ik regelmatig in Oostenrijk en vind op die manier altijd wel onderdak voor 1-2 nachten. Is dan wel een pension.

Zelf zit ik veel in Flachau, de 2 verhuurders hierboven zitten toevallig in die regio.
Beiden zitten in een klein rustig dorpje, maar de 2e op steenworp afstand van Flachau. Ik ben geen liefhebber van Flachau tijdens de "holländerwochen" maar ben wellicht ook een beetje verwend…

ik boek al jaren van zondag tot zondag (files ontwijken) en dat is steeds minder een probleem. Wij zitten doorgaans in een low- tot medium budget pension in de populaire skigebieden; maar wel buiten de vakanties.

Ik ben nu aan t boeken voor 18 december tot kerst 2 dagen Ischgl, 2 dagen Solden, 2 dagen Gerlos en 3 dagen Westendorf en alleen die laatste is nog niet gelukt.

't is wel wat meer zoekwerk en ik doe het doorgaans via de site van t skigebied zelf en via google earth.

vind ik voor de wintersport niet geschikt. Weinig aanbod en erg duur.

Je kan ook op AirBnB kijken, particuliere verhuurders waarbij de kans van slagen wat groter is dan bij allerlei organisaties…

Een tweepersoons appartementje is net klaar en deze winter nog niet verhuurd. Direct aan skilift - familieskigebied Oostenrijk. Meer info via email hausmulder@

@Swen
Ik ben de afgelopen drie jaar van woensdag t/m zondag in Arlberg (Stuben) geweest. Geen probleem met boeken. Ook komende februari van wo t/m zo naar Montafon. Ook hier geen enkel probleem met boeken.

Wie tot tien kan tellen kan de hele wereld bellen

Plaats een reactie