Samen reizen naar Winterberg?

Hi All!

Ik ben van plan aanstaande donderdag (30/01) en vrijdag (31/01) lekker te boarden en apres skieen in Winterberg!

Nu heb ik zelf geen auto en ga ik samen met een vriendin waarschijnlijk een auto huren.

Om de kosten te beperken daarom mijn vraag:
Wie wil er voor 15,- enkel of 30,- retour meerijden? Heb nog 3 plekken over!

Of: Wie gaat er toevallig ook donderdagvroeg rijden en vrijdagavond terug en heeft nog 2 plekken over?

Hoi,

Ik ga a.s. woensdag en donderdag naar winterberg. Ik heb een leaseauto met winterbanden en kan gratis rijden. Dus als jullie mee willen rijden? Let me know…
Het weer is goed en het is nog aardig rustig.
Groetjes Lars (uit zwolle)

Hoi! Ook ik ga, maar dan donderdag en vrijdag. Hebben jullie al overnachting geboekt? Anders zou Willingen te overwegen zijn. Willingen heeft langere afdalingen. De afdalingen in Winterberg vind ik kort, en driekwart vind ik veel te makkelijk. Kun je mij je telefoonnummer mailen of op Skype doorgeven? Mijn Skype-naam is Jan Skifanaat.
Groet, Jan.

Hoi Lars, Dankjewel voor je reactie en het aanbod! Helaas zijn wij gebonden aan donderdag en vrijdag omdat er woensdag en zaterdag andere dingen zijn gepland… Geniet ervan!!
Jan,heb ne een berichtje gestuurd (prive bericht op deze site)!

Hey hoi, ik vertrek helaas niet donderdag maar vrijdag pas naar Winterberg om aan de slag te gaan bij Skischool Kahler Asten :) Ik ga waarschijnlijk met de winterbergbus, maar ik moet het nog even uitzoeken. Wie weet tot dan!

Minion of the boards

Hallotjes,
Ik zoek een lift mee naar Winterberg.
Wat betreft de datum ben ik vrij flexibel ( 11 namiddag/avond,12,13 nacht/ochtend)
Met wie kan ik meerijden? Opstap punt ben ik ook flexibel in, woon in Alphen aan den Rijn maar heb een studente OV waardoor reizen voor mij gratis is.

@larabraat: Mocht je geen lift kunnen krijgen dan zou je ook nog met het OV naar Winterberg kunnen reizen. De Deutsche Bahn biedt binnen NRW goedkope dagtickets aan waarmee je vrij kan rondreizen. Over het algemeen is Dortmund snel te bereiken per trein vanuit Nederland, vanwaar je op de trein naar Winterberg kunt overstappen.

Bedankt voor de tip ik heb hier ook naar gekeken.
Het lijkt mij gezelliger en sneller samen te reizen maar wanneer het niet anders gaat zal ik met de trein gaan.

Plaats een reactie