Wintersporters stickers

null

En als we dan toch aan het plakken zijn.

Inmiddels ook mijn stickers opgeplakt!

null

Heb de stickers ook ontvangen! Bedankt mannen :D

Ik verwacht ze van de week binnen
Donderdag op de post gedaan, dus nog even wachten

null

Ook ik ben fan van Wintersporters.nl en te zien in heel Nederland!

Misschien even ter vermelding. Ik kreeg gister te horen dat je volgens de polisvoorwaarden met de reisverzekering van de NKBV geen stickers op je helm mag hebben. Mocht er wat gebeuren dan wordt de schade dus niet gedekt.

Not all who wander are lost

Heb de mijne ook binnen, dank daarvoor.

Nu nog wat mooie plekjes vinden om ze op te plakken!

don't count the days, make the days count !

@Edwin: van wie heb je dat gehoord? Ik zit ook bij de NKBV en heb stickers op mijn helm, dus ben wel even benieuwd…

mama on a mission in the snow

@Edwin. Heb je dat ook ergens zwart op wit staan? Ik ga het navragen in ieder geval. En veel helmen worden fabrieksaf al met stickers geleverd.

Daarbij ben je wel gewoon verzekerd als je geen helm op hebt. Dus dat zou ook raar zijn…

Click. Click. Peace

Stickers zijn binnen, bedankt!

Stickers zijn hier ook binnen.
Nu nog even een mooi plaatsje op de skibox zoeken.

null

In navolging van de opmerking van Edwin. heb ik navraag gedaan bij de NKBV verzekering. Het antwoord is duidelijk en logisch:

Er is geen uitsluiting van toepassing op de NKBV reisverzekering, waarin wordt aangegeven dat er geen stickers geplakt zou mogen worden op helmen e.d.

Er kan alleen sprake zijn van een mogelijk veiligheidsrisico voor de leden zelf. Vaak zitten er namelijk oplosmiddelen in de stickers verwerkt. Deze oplosmiddelen kunnen de eventuele hardheid van een helm of iets dergelijks beïnvloeden.

Click. Click. Peace

@Rogier, jij bent mij dus voor. Ik had het ook alleen gehoord en meerdere mensen zeiden dat toen. Wij geven “gratis” stickers weg bij aanschaf van een bepaalde helm (Decathlon) en die stickers zitten geen weekmakers in dus brengen de helm geen schade toe, vandaar.

Not all who wander are lost

Nu is de onduidelijkheid dus de wereld uit. Het zou volgens mij ook niet vol te houden zijn voor zo’n verzekeringsmaatschappij. Plus ken ik de NKBV verzekering niet van dit soort ‘kleine lettertjes’, dus daarom plaatste ik al meteen mijn vraagtekens.

Click. Click. Peace

null

Tadaaa

@Trudi Hoe groot was jouw envelop?

Gang is alles

Haha @Jesper, idd!

Ski: 25 jaar -|- Snowboard: 6 jaar -|- Respect the Mountains

Ik heb ze nog niet ontvangen
Vorige week donderdag mijn envelop op de post gedaan
Hoelang duurde het bij jullie voor je je envelop retour had?

@jesper@tum Lijkt groot maar het is een klein autootje!

@niekniek Maak je geen zorgen het kantoor is momenteel wat onderbezet. Begin volgende week zal er veel achterstallige enveloppen de deur uit gaan. Komt goed.

Click. Click. Peace

@niekniek Maak je geen zorgen het kantoor is momenteel wat onderbezet. Begin volgende week zal er veel achterstallige enveloppen de deur uit gaan. Komt goed.

Rogier op 5 nov 2014 19:46

Dan wacht ik nog rustig af
Als ik de kans krijg in de vakantie dan plak ik er eentje op de zitski

@rogier: Ik woon daar om de hoek. Kan ik ook gewoon binnenlopen bij De Machinist en het daar ophalen?

@niekniek Maak je geen zorgen het kantoor is momenteel wat onderbezet. Begin volgende week zal er veel achterstallige enveloppen de deur uit gaan. Komt goed.

Rogier op 5 nov 2014 19:46

De meeste zijn naar de sneeuw gevlucht na die dumpen de afgelopen week :P

Leuk!

Stuur vanmiddag direct een envelop op.
Dan kunnen ze opgeplakt worden voor de kerstvakantie naar Koningsleiten :)

Pluk de dag, voor je in een vaas eindigt

Alle enveloppen zijn bijgewerkt tot en met vanmorgen. @Rudolfski het makkelijkste is als je gewoon een envelop opstuurt.

Click. Click. Peace

Ik heb ze nog niet ontvangen
Vorige week donderdag mijn envelop op de post gedaan
Hoelang duurde het bij jullie voor je je envelop retour had?

niekniek op 5 nov 2014 18:45

Yep, zaterdag de stikkers ontvangen

Helaas nog niets ontvangen :-(

mama on a mission in the snow

@rogier
Ik heb vorige week dinsdag mijn envelop op de post gedaan, maar helaas heb ik nog niks terug, klopt dit?
Ik heb op beide enveloppen 2 postzegels gedaan voor de zekerheid.

Ik heb begin van de week zelfstandig een hele stapel brieven op de bus gedaan! Dus verwacht rond deze dagen jullie enveloppen!

Click. Click. Peace

Heb ze binnen, bedankt!

Plaats een reactie