Mooie ervaring aangeboden in de sneeuw!

Voor het komend winterseizoen zijn wij op zoek naar een medewerker/ster.

We zoeken een gemotiveerde man of vrouw die bereid is om de handen uit
de mouwen te steken. Je bent representatief en bezit over goede sociale vaardigheden.
Ervaring in de horeca is fijn, maar niet noodzakelijk. Leeftijd tussen de 18 en 25 jaar.
Let wel, het is geen vakantie. Je helpt en ondersteund ons met de start van het nieuwe
Chalet-Hotel Stoefelknoeg en continueren van ons reeds bewezen gastvrijheids concept.
Natuurlijk is er volop ruimte om te genieten van al het mooie Saalbach-Hinterglemm te bieden heeft.

We bieden je een geweldige ervaring bij een mooi bedrijf in een heerlijke omgeving. Naast een gepaste vergoeding hebben wij een slaapplaats voor je, zorgen dat je goed & gezond eet en ligt er een ski-pas voor je klaar.

Je zult samen met ons de kamers van de gasten schoonhouden, het ontbijt & diner verzorgen en de bar in de stube bemannen. We maken hierover duidelijke afspraken met elkaar. Bovenal is de opdracht onze gasten een Stoefelknoeg waardige tijd te bezorgen!

Lijkt dit je wat? Stuur ons een kort en bondig mailtje met je motivatie en CV. Houd er rekening mee dat je vanaf c.a 20 december tot en met 20 april 2015 beschikbaar bent.

Waarom moet het iemand zijn van tussen de 18 en 25?

Hallo Dirck,

Bent u nog steeds op zoek naar enthousiaste medewerkers? Heeft u ook een link naar de website van de accommodatie?

groetjes Lotte

Hallo Dirck,

Is de vacature nog open? Zo ja, waar mag ik mijn cv en motivatiebrief naar toe sturen?

Groeten Lennard

Waarom moet het iemand zijn van tussen de 18 en 25?

Ronald14 op 28 okt 2014 23:05

Leuke ervaring in de sneeuw, handen uit de mouwen steken, 18-25jaar, gepaste vergoeding.

Met andere woorden: keihard werken voor een hongerloontje.

Beste RR,

Voor jouw informatie: wij zijn een goed en degelijk gerenomeerd bedrijf. Wij belonen onze medewerkers volgens de alhier geldende wettelijke regels en zelfs meer dan dat! Zorg dat je een volgende keer op de hoogte bent voordat je een dergelijke ongenuanceerde opmerking plaats. Inmiddels hebben we fijne en nette medewerkers gevonden…en meer dan tevreden met de beloning! Fijne winter.

@Dirck Nou, dat klopt niet helemaal, een “goed en degelijk gerenomeerd bedrijf”, stelt niet deze leeftijd eis.
Ik weet niet hoe dat in Oostenrijk zit, maar hier is dat wettelijk niet toegestaan.
Mensen van 26 schrijf je dus af, terwijl die nog ruim 40 jaar moeten werken, en dit werk evengoed zouden kunnen doen.
Ik ben bang dat @RR gelijk heeft. :(

Natuurlijk heeft @RR gelijk rond die leeftijd kunnen ze de boel nog onderdrukken volwassenen mensen accepteren belachelijke condities en salarissen niet. Ik houd van wintersport maar absoluut niet van de bedrijven ik heb vaak belachelijke verhalen gehoord!

Dat het hier in Nederland wettelijk niet is toegestaan heb je helemaal gelijk in. Overigens is het tegenwoordig nog steeds veel moeilijker om op hogere leeftijd werk te vinden, simpelweg omdat je te duur bent. Is dit eerlijk? Nee, zeker niet, maar het is niet zo dat het meteen gaat om een hongerloontje. Zeker in horeca is het niet vreemd om jonge arbeidskrachten in dienst te nemen. Je medewerkers zijn in de horeca vaak het gezicht van een bedrijf, en een jonge uitstraling komt vaak beter over.

Ik zeg niet dat ik het eens ben met de gang van zaken betreft leeftijd, en ik weet niet hoe de wetten in Oostenrijk op dat gebied liggen, maar je kan niet meteen ergens vanuit gaan.

Je moet ook niet in de alpen gaan werken als je veel geld wilt verdienen, bij veel werkgelegenheden verdien je max 800euro per maand , hier zit dan wel accommodatie in maar is nog heel weinig.
De accommodaties zijn meestal ook klein en vaak vies, iets wat een volwassenen misschien niet accepteert.
Het is de keuze van de jongeren om hard en lang te werken voor een klein loontje want uiteindelijk gaat het ons allemaal om die 1 of 2 dagen vrij om te gaan skiën

Plaats een reactie