De allermooiste Ski+Snowboard foto's!

Gezien mijn vorige topic op zijn zachts gezegd nou niet zo succes was moest ik ff wat anders bedenken wat, wat meer waarde toevoegt aan dit forum.
Zolang ( niet zo heel lang!) dat ik hier lid ben heb ik hierover nog geen topic gezien en voor zover ik kan zoeken ook niets erover kunnen vinden.
Ik zou graag een verzameling willen maken van de allermooiste en gaafste actie foto’s of heeele mooie landschap foto’s die echt dat wauw effect creëren, en het allerliefst op wallpaper formaat zodat we hier allemaal van kunnen genieten op onze smartphone, Tablet op PC als achtergrond die je dan als voorpret lekker af kunt wisselen.
Ik trap af met deze geweldige foto die ik nu als achtergrond heb.

null

Leuk topic, beter dan je vorige! :)

Ik heb deze heel lang als wallpaper gehad:

null

En voor het wauw effect:

null

null

Mijn facebook foto. Is van een skigebied uit Frankrijk geloof ik.

One life. Live it.

Mijn MacBook even door gespit, hierbij het resultaat!

null

null

null

null

null

Skiën. What else.

@Gazza dat is een afbeelding van Paradiski (les Arcs en La Plagne)

@Johnzillertal Mooie foto! Met welke camera is die gemaatk?

@Gazza dat is een afbeelding van Paradiski (les Arcs en La Plagne)

snowboard4life op 1 dec 2014 16:10

Kijk dat weten we dan ook weer. Blijft een mooi plaatje.

One life. Live it.

Leuk topic @freerider ! @snowboard4life zo te zien aan de gele kleur is de foto gemaakt met een GoPro 1 of 2 ;)

Weliswaar geen ski of snowboard foto, maar wel de foto die ik sinds 2 weken na een bezoek aan Stubai als wallpaper heb :)

null

Wallpaper formaat hier te downloaden: https://farm8.staticflickr.com/ 7514/15623896349_483757ea8f_o_d.jpg (even de spatie achter .com/ eruit halen omdat hij anders de foto hier toont)

Leuk topic, beter dan je vorige! :)

Billy op 1 dec 2014 15:11

lol
Hier mijn bijdrages

null
null

Gang is alles

Helemooie plaatjes allemaal! Ik als Dual monitor gebruiker vraag me af of hier iemand op het forum is die er 1 voor 2 monitoren in elkaar kan knutselen :)

Ik vraag me af hoe ze zulke mooie actie foto’s kunnen maken. Gewoon een kwestie van 100 foto’s maken en dan de beste eruit halen of zit er een truc achter?

Ik heb deze als achtergrond, tenzij windows bepaald dat het tijd is om mijn facebookfoto’s te laten zien.

null

Link naar download pagina:
http://www.wallpaperup.com/21969/Water_mountains_landscapes_…

Ik vraag me af hoe ze zulke mooie actie foto’s kunnen maken. Gewoon een kwestie van 100 foto’s maken en dan de beste eruit halen of zit er een truc achter?

snowboard4life op 1 dec 2014 18:01

Een degelijke camera waarop je de sluitertijd kan verkorten naar 1/500 of sneller. En een hoop foto’s maken en hopen dat de “juiste” er tussen zit;)

Meestal gaat daarna de fotoshop er ook nog over heen @snowboard4life

Zo hier heb ik nog een hele vette! Maar als eerst bedankt @Rene ik had wat goed te maken :P @snowboard4life ik denk dat de bovenste van mij is gemaakt met sneeuw gooien en dat hij gewoon zijn board vast pakt :P
Maar denk dat je met burst mode van go pro ook wel heel ver kan komen!

null

Dankje! Zal het volgende keer ook eens proberen ;) Hopen dat het dan wel lukt. @freerider @brianvdz

mooie plaat trouwens!! @freerider

Een mooie maar ook een simpele.

null

Het dal is net een meer van wolken ofzo. Ik vind het een surrealistisch beeld altijd als je boven op de bergen staat en de wolken bijna letterlijk aan je voeten liggen. Dit was in la Toussuire in les Sybelles maar daar is niets van van te zien verder.

null

🏂

Kan niet kiezen :-)

Schnee hoort onder m`n ski en verder nie !

Het is niet echt een wallpaper maar heb hem lang als omslagfoto op facebook gehad.

Avoriaz, laatste morgen net voor we terug naar huis gingen. :(
Foto gemaakt met gsm dus niet zo’n topkwaliteit maar vond hem wel mooi! Was mijn eerste sneeuwvakantie en zal me ALTIJD bijblijven!

null

null

null

Skiën. What else.

@JohnZillertal heb je die zelf geschoten? Die met vuurwerk is echt heel mooi!

🏂

@Martin9 Ik maak zelf best veel foto’s maar ik krijg ook vaak mooie foto’s doorgestuurd van eigenaren of van de lokale VVV in Sölden waar ik mee samenwerk. Deze foto is door een professionele fotograaf geschoten, net na 24.00 op 01 Januari 2013 op Innerwald Sölden ter hoogte van Rauthalm.

En deze foto vond ik zelf wel toepasselijk gezien de actualiteit in Nederland.

null

Skiën. What else.

Haha ja inderdaad, sneeuw moet waarschijnlijk verboden worden volgens sommige mensen hier… Ik zie een nieuwe nationale discussie aankomen. ;-)

🏂

Nog een paar hele gave en mooie foto’s gevonden als je dit ziet…ik zou er permanent kunnen wonen! :D

null

null

null

null

De tweede foto is een bijzonder mooi plaatje, maar de sterrenhemel is helaas wel zo nep als nep als maar zijn kan. Je kan met wat moeite heel wat sterren op een foto krijgen, maar kleur zul je met een “normaal” fototoestel (aka , geen telescoop e.d.) niet op aarde vast leggen ;) Was het een normale sterrenhemel geweest, dan was het nog steeds een absurd mooie foot die veel beter scoorde bij mij :)

Die 2e kan alleen gemaakt worden door NASA ofzo maar Als iemand per ongeluk toch zo’n telescoop te leen heeft voor mijn DSLR hou ik mij aanbevolen om eens een paar proefplaatjes te schieten hoor ;-)

🏂

De tweede foto is een bijzonder mooi plaatje, maar de sterrenhemel is helaas wel zo nep als nep als maar zijn kan. Je kan met wat moeite heel wat sterren op een foto krijgen, maar kleur zul je met een “normaal” fototoestel (aka , geen telescoop e.d.) niet op aarde vast leggen ;) Was het een normale sterrenhemel geweest, dan was het nog steeds een absurd mooie foot die veel beter scoorde bij mij :)

Rene op 4 dec 2014 08:52

+1

Click. Click. Peace

null

Maart 1997 Avoriaz, middagje jumpen in het zonnetje. Armen en gezicht verbrand ;-)

Deze “foto” vind ik gewoon mooi gecreëerd.

null

Eigen foto’s

null

null

De laatste is ook mijn avatar plaatje :D

Waarom verkleinen de foto’s als ik ze hier plaats? en hebben ze een mindere resolutie?

als mijn gedachten daar zijn, maar ik ben hier, waar ben ik dan?

Plaats een reactie