Extra lenzen Salomon XMAX

Beste Wintersporters!
Ik heb extra lenzen voor de Salomon XMAX bril. Het gaat om 3 varianten;
De Photochromatische lens
De Red lens
De Yellow lens
Voorbeeld; http://www.salomon.com/us/range/goggles.html

Is er iemand die hier interesse in heeft? Ze zitten allemaal nog in het originele plasticje met stickers er nog op. De reden dat ik ze weg doe is omdat ik er perongeluk teveel heb besteld maar deze niet terug kan sturen…

Voor welke prijs doe je ze weg?

Excuus voor de late reactie! Ze mogen tegen elk aannemelijk bod weg… Welke lens wil je hebben?

Ik heb nog een aantal lenzen in de aanbieding… Is er iemand geintresseerd in Salomon X-Max lenzen? Heb nog de Yellow Revo, Red Revo en de Photochromatische lens in de aanbieding!

Ze mogen wat mij betreft weg tegen elk aannemelijk bod, nieuwprijs is tussen de 80-120 euro maar ik wil er graag vanaf. Stickers zitten er nog op en ze zitten in de originele verpakking!!

Edit: Ze hebben de link veranderd, hier de bril: http://www.salomon.com/us/product/xmax.html?article=377885…

Voor de liefhebber heb ik nog wat lenzen in de aanbieding!! Heb inmiddels al een aantal mensen blij gemaakt maar heb er nog een aantal!

Kortom zoek jij een skibril of wil je extra lenzen, kies een Salomon X-Max Goggle. Zeer prettige bril al zeg ik het zelf!

Ik heb ze niet nodig maar ik zoek wel lenzen voor de salomon x view s. Mag ik vragen waar jij ze besteld had, ik vind ze nl niet los.

Heb ze besteld via een niet voor publiek toegankelijk kanaal… Vandaar dat ik er veel heb.

Heb nog wat lenzen beschikbaar, iemand interesse? Stuur dan even een PM. Prijzen zijn ze vriendelijk!

Heb nog de Yellow en Red solar in de aanbieding. Iemand interesse? Prijzen zijn zeer vriendelijke te noemen!

null
null

Hierbij de foto’s!

Heb je de reserve lenzen nog ?

@mauriceportengen ik heb nog de yellow solar en de red solar. Stuur maar een pm voor meer info!

Heb nog 1 setje lenzen en een losse Yellow Solar. Iemand nog interesse?

Met welke kleur heb je nou het meeste diepte/zicht met sneeuw en mist?

Heb je de gele lens nog?

Kunnen ze ook op een vizierhelm van een ander merk ik krijg namelijk een Cairn Electron J.

Ski you later!

Word spontaan blij van het zien van dit topic aangezien ik nog zo’n Photochromatische lens nodig ben.

Blijkt het van 2 jaar geleden te zijn. Als je het over een anticlimax hebt…

A winter without powder isn't a winter!

Plaats een reactie