Chauffeur gezocht op 14-2-15 naar regio Zell am See

Moet jij naar Oostenrijk op 14 februari en heb je nog geen vervoer heen? Wij hebben plekken over en kunnen nog een chauffeur gebruiken!
Vereisten: minimaal 21, minimaal 2 jaar je rijbewijs en een verantwoordelijke chauffeur.
Je rijdt een busje naar Oostenrijk, met een aantal passagiers, en rijdt in principe de hele rit.
Wij kunnen je in Oostenrijk (regio Zell am See) naar jouw adres brengen.

Vereisten: een verantwoordelijke chauffeur (…) rijdt in principe de hele rit.

Geertje op 12 feb 2015 17:01

hahaha

Wij kunnen je in Oostenrijk (regio Zell am See) naar jouw adres brengen.

Geertje op 12 feb 2015 17:01

Eerst 900 KM zelf rijden en dan de laatste meters wordt je gebracht.

May the ski force be with you !!

We zijn het bijna nooit met elkaar eens CJA hulskamp .Maar nu heb je wel een leuke grap “eerst 900 km zelf rijden en dan de laatste meters wordt je gebracht” geestig (positief bedoeld ik zeg het er maar even bij)

Ik kan er om lachen hoor ;-)
Maar had gehoopt op een reactie van iemand die graag een gratis rit naar de sneeuw had gehad!

We zijn het bijna nooit met elkaar eens CJA hulskamp .Maar nu heb je wel een leuke grap “eerst 900 km zelf rijden en dan de laatste meters wordt je gebracht” geestig (positief bedoeld ik zeg het er maar even bij)

Hooykaas op 12 feb 2015 20:53

@Hooykaas
Zover als ik weet hebben wij nooit een argument gehad over iets. Ik was wel benieuwd over je skies die je gekocht had. Heb je er ondertussen al op geskied ?

May the ski force be with you !!

Ik kan er om lachen hoor ;-)
Maar had gehoopt op een reactie van iemand die graag een gratis rit naar de sneeuw had gehad!

Geertje op 12 feb 2015 21:15

Betekend dit nu dat je zelf moet rijden ?

May the ski force be with you !!

Misschien zit ik er helemaal naast, maar je hebt in een schoolvakantie een chauffeur nodig voor een busje met een aantal passagiers die kennelijk zelf allemaal niet kunnen rijden. Dan denk ik al gauw aan minderjarigen.
En dan wil je dus één chauffeur, voor jou een wildvreemde, in zijn eentje de hele rit naar het Zillertal laten rijden op een van de allerdrukste dagen van het seizoen. Files (en daarmee gauw anderhalf tot twee uur vertraging) gegarandeerd. Tenminste 10 uur onderweg dus.
Dan moet ik heel hard lachen als je in dezelfde zin om een verantwoordelijke chauffeur vraagt. Dat gaat toch niet samen?
Maar misschien interpreteer ik het helemaal verkeerd hoor. Ik hoop het eerlijk gezegd.

De bus is leeg. Maar het is inmiddels opgelost.

Fijn dat het gelukt is. Alle potentiële passagiers zijn kennelijk afgehaakt? ;-)

De bus is leeg.

Geertje op 13 feb 2015 13:06

Je rijdt een busje naar Oostenrijk, met een aantal passagiers

Geertje op 12 feb 2015 17:01

Het zijn 6 test poppen met die zwart witte kruisen op hun hoofd van veilig verkeer nederland en universiteit delft en 2 opblaas poppen van Christine le Duc.

CJAHulskamp wat aardig dat je er naar vraagt hoe mijn ski’s bevallen!
Ik wil deze topic niet te veel frustreren (loopt toch op haar eind)
Wat betreft mijn ski’s kan ik kort alvast wat zeggen ik kom er later uitgebeider op terug.
Ze skiën zeer bijzonder moet ik zeggen.Hoe moet ik het uitleggen net een Ferrari met 500 pk maar dan zonder bokkig te zijn.Glijvermogen is super 2 maal zo snel al een gewone ski zonder dat ik wat moet doen.Heel appart.
Spoor trouw, Harmonisch, Sportief zonder moeite.
Ik heb inderdaad nog nooit zoiets onder mijn voeten gehad.
De ham vraag natuurlijk is het het geld waard!
Als je zoveel op de skis staat zoals ik 100% JA.

Vereisten: een verantwoordelijke chauffeur (…) rijdt in principe de hele rit.

Geertje op 12 feb 2015 17:01

hahaha

joepert op 12 feb 2015 18:03

Dat kan best bet een 2 stops strategie.

Plaats een reactie