Zomer komt eraan, wat doen jullie?

vandaag de langste dag van het jaar. Vanaf nou is het dus aftellen tot de kortste dag en daarmee tot het begin van de winter. Lijkt me een goede bezigheid voor deze hitte.

vandaag de langste dag van het jaar. Vanaf nou is het dus aftellen tot de kortste dag en daarmee tot het begin van de winter. Lijkt me een goede bezigheid voor deze hitte.

interjrs op 21 jun 2017 15:23

Bij de kortste dag denk ik altijd: gelukkig word het nu weer langer licht :)

Not all who wander are lost

zo denk de mis ik boven aan deze site eigenlijk een counter die aftelt naar het moment dat het eerste gebied open gaat.

Nog…veel te veel nachtjes

Tsja wat doe ik in de zomer… Eerst de laatste school dingen overleven… Daarna de boomgaard in om geld te verdienen om alles komend seizoen weer te kunnen bekostigen! Nog 114 dagen wachten tot de eerste skidagen buiten. Dan naar Neustift bij de Stubaier Gletscher! En daarna, nog geen idee… Nu tussendoor soms nog eens naar de hal voor een uurtje en verder mezelf ergeren aan dat er zo weinig posts zijn!

#proudtobepartofleswintersporters

Wat doe ik deze zomer? Hopelijk ons huis verkopen, voorbereidingen voor ons nieuwe huis treffen. Begin augustus naar Mayrhofen. Snowboardschoenen en kleding gaan zeker mee zodat ik minstens één ochtendje kan boarden op de hintertuxer gletsjer. Board weet ik niet ivm ruimte en ik het een hoop gesjouw vind voor een ochtendje. Daarna meteen zomers snowboarden afstrepen van de bucketlist. Voor de rest? Genieten van het weer en hopelijk de eerste kitesurf meters maken met vrienden van mij die dit al een tijdje doen. Ik heb de boot alleen nog steeds afgehouden omdat ik nu al weet dat ik er dan een 2e kostbare ‘board hobby’ bij heb…

🏂

Net nog even een weekje Fiss, vastgeplakt aan onze vakantie aan het gardameer.
We komen er op de terug weg toch zo goed als langs. Dus waarom niet even een weekje blijven plakken ;)

Geniet van elke dag, het leven is al kort genoeg!

Wij gaan ook een weekje naar Oostenrijk, Lekker wandelen en fietsen in de bergen. We gaan naar een voor ons onbekend gebied, dus veel om te ontdekken.

Net nog even een weekje Fiss, vastgeplakt aan onze vakantie aan het gardameer.
We komen er op de terug weg toch zo goed als langs. Dus waarom niet even een weekje blijven plakken ;)

Maartje op 25 jun 2017 15:32

Wij doen hetzelfde. Het appartement wat we in de winter huren, nu voor een paar dagen geboekt op de terugweg uit Toscane!

Deze zomer geen gletsjerskiën of bergbeklimmen helaas, druk aan het klussen in het nieuwe huis. Wel nog een korte week naar Madeira, daar is ook een klein bergje te vinden :)

Plaats een reactie