verzekering voor wintersport

Duidelijk @evr66. Dus de hele familie lid worden. Ook handig voor de zomerse bergavonturen.

One life. Live it.

Duidelijk @evr66. Dus de hele familie lid worden. Ook handig voor de zomerse bergavonturen.

Gazza op 7 jan 2016 15:23

Inderdaad

Edwin van Riel

Ik ben aangesloten bij de Klim- en Bergsportfederatie in België. Ben er heel tevreden van! Nieuwe lidkaarten zaten net gisteren in de bus :)

De voordelen:

  • Korting bij berghutten (tot wel 50%)
  • Stages en clinics (vb. ik neem dit jaar deel aan een cursus sneeuw- en lawinekunde en nadien een ski- en splitboardstage in Zwitserland)
  • Heel veel verzekerd bij sporten in zowel binnen- als buitenland (meer info: http://www.klimenbergsportfederatie.be/kbf/ledeninfo/verzeke…)
  • Korting bij verscheidene winkels
Het is o zo hard genieten.

Ik ben aangesloten bij de Klim- en Bergsportfederatie in België. Ben er heel tevreden van! Nieuwe lidkaarten zaten net gisteren in de bus :)

De voordelen:

  • Korting bij berghutten (tot wel 50%)
  • Stages en clinics (vb. ik neem dit jaar deel aan een cursus sneeuw- en lawinekunde en nadien een ski- en splitboardstage in Zwitserland)
  • Heel veel verzekerd bij sporten in zowel binnen- als buitenland (meer info: http://www.klimenbergsportfederatie.be/kbf/ledeninfo/verzeke…)
  • Korting bij verscheidene winkels
Hendrik5 op 7 jan 2016 16:50

wel redelijk duur, maar tenminste geen limieten op buiten piste reddingen. Heb die ook !

wel een puntje waar je rekening mee moet houden bij de NKBV is dat ze alleen jaarpremies kennen.
Ik ben zelf jl september lid geworden omdat ik januari offpiste ga, heb toen voor een volledig jaar premie betaald voor het lidmaatschap en de reisverzekering in de veronderstelling dat dit tot september 2018 geldig zou zijn.
Maar vorige week kreeg ik bericht dat ik voor 2018 weer opnieuw moest betalen voor een heel jaar
Ik ken zelf geen enkele vereniging en verzekeraar waar dit wordt toegepast.
Dus niet te vroeg lid worden wanneer er je in het lopende jaar gebruik van maakt.

Plaats een reactie